پاسخ وزیر کشور به برداشت لیتیوم از دریاچۀ ارومیه

وزیر کشور در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برداشت لیتیوم از دریاچۀ ارومیه کذب است.

به گزارش شهروند آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، در حاشیه نشست امروز چهارشنبه (13 دی ماه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: هرچه به انتخابات نزدیک می شویم توجهات به این‌ موضوع بیشتر می‌شود سخنان ارزشمند و تاکیدات رهبرانقلاب برای مشارکت گسترده تحرکات خوبی را به وجود آورده است و امیدواریم همانطور که رهبرمعظم انقلاب مطالبه داشتند شاهد حضور همه جناح‌های سیاسی و مشارکت گسترده مردم باشیم.

او افزود: منتظر هستیم روزهای آینده اسامی داوطلبان توسط هیات‌های نظارت اعلام شود و این‌ می‌تواند انتخابات را در مسیر حرکت قوی‌تر قرار دهد، انتخابات فرصت کم‌نظیری برای ملت است که با حضور قوی می‌توانند یک مجلس قوی را رقم‌ بزنند.

وزیر کشور تأکید کرد: امنیت مرزها حتما مورد توجه جدی هست اما برخی مناطق جنوب شرق صعب‌العبور است و تروریست‌ها بعضا از آن سوء استفاده می‌کنند. انتظار ما از همسایگان این است که همکاری کنند و با اینها برخورد جدی شود. حافظان مرز اعم از فراجا و سپاه در تامین امنیت مرز کوشا هستند.

وحیدی ادامه داد: قبلا با پاکستانی‌ها صحبت داشتیم، هنوز هم هست. قول‌هایی داده بودند. امیدواریم بتوانند پایگاه‌های تروریست‌ها در خاک خود را از بین ببرند، تلاش جدی برای دستگیری تروریست‌ها صورت گرفته و امیدواریم بعضی از آنها را دستگاه‌ها بتوانند داشته باشند.

او تصریح کرد: برای اتباع خارجی شرط داشتن حساب بانکی، مجار بودن حضور هست و بعدا تخصیص به آن حساب بر اساس فرآیندها هست.

وحیدی با تاکید بر کذب بودن برداشت لیتیوم از دریاچه ارومیه، تاکید کرد: برداشت لیتیوم از دریاچۀ ارومیه کذب است.

وزیر کشور بیان کرد: فتا و پدافند غیر عامل و وزارت ارتباطات در خصوص هک اپلیکیشن‌ها مسئولیت دارند و بر اساس دستورالعمل صادره ایمنی را باید تأمین کنند. اخیرا برای یکی از اپلیکیشن‌ها این اتفاق افتاده، باید ایمنی سکوها تأمین شود./فارس

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.