شرط برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس سازمان سازمان اداری و استخدامی در حاشیه هیأت دولت، گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش اگر تامین اعتبار شود اسفندماه و قبل از ماه رمضان انجام می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین، میثم لطیفی، رئیس سازمان سازمان اداری و استخدامی در حاشیه نشست امروز چهارشنبه (13 دی ماه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: در دولت سیزدهم چند اتفاق بسیار خوب رخ داد، یکی اینکه ما به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردیم که در مجاورت خود مهد کودک ایجاد بکنند که در حال اجراست و پیگیری آن بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در مجاورت خود مهد کودک ایجاد بکنند و در ارزیابی جشنواره شهید رجایی این را به عنوان شاخص آوردیم، در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت جذب ادامه دارد که عمده آن خانم‌ها هستند.

رئیس سازمان سازمان اداری و استخدامی گفت: الان حدود 980 هزار خانم در دستگاه‌های اجرایی مشغول هستند که بار عمده بر دوش آنها است و خداقوت عرض می‌کنیم. آزمون استخدامی آموزش و پرورش اگر تامین اعتبار شود اسفندماه  و قبل از ماه رمضان برگزار می‌شود. بخشی از جذب نیرو توسط دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود که امسال ۳۰ هزار نفر مجوز دادیم./فارس

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.