قول سردار سلامی به مردم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: انتقام ‌همه شهیدانمان را می‌گیریم

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ضربات “سنگین، دردناک و غیرقابل تحملی” به اسرائیل و آمریکا ‌وارد کرده‌ایم، گفت: انتقام ‌همه شهیدانمان را از دشمنان می‌گیریم.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای انفجار تروریستی کرمان در پاسخ به درخواست مردم برای انتقام گفت: چشم. انتقام همه شهیدانمان گرفته خواهد شد.

بر کرمان حوادث سخت و دردناکی در طول دهه‌های گذشته، گذشته است

فرمانده‌ کل سپاه پاسداران صبح امروز در آیین اجتماع مردمی، گرامیداشت و وداع با پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که در مصلی بزرگ امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد، با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان بی‌دفاع و زائران دلباخته اسطوره فراموش نشدنی تاریخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به پیشگاه حضرت ولیعصر (عجل)، رهبر عزیز و عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف، وفادار، غیرتمند، باتعصب، رئوف و با عاطفه ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف، کریم و نجیب استان کرمان، دیار کریمان و خانواده شهدا که نور چشمان ملت ایران و امت اسلام و جهان بشریت هستند، اظهار داشت: بر کرمان حوادث سخت و دردناکی در طول دهه‌های گذشته، گذشته است و من در تمام این حوادث در کنار این مردم و شاهد هنرنمایی روح صبر و استقامت و توکل و نجابت و مظلومیت برای مردم کرمان بودم.

کرمان نه فقط دیار شهیدان که دیار شهادت و مشهد شهیدان ماست

او با بیان اینکه ما شکوه صبر، عظمت نجابت، بزرگی، وسعت ایمان و امواج بلند مهربانی، وفاداری و فداکاری را در سیمای مردم کرمان به خوبی دیده‌ایم، گفت: کرمان نه فقط دیار شهیدان که دیار شهادت و مشهد شهیدان ماست.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در سالگرد بدرقه آسمانی آن فرمانده بزرگ شاهد عروج 85 نفر دیگر از کاروان شهیدان به عرش اعلی هستیم، ادامه داد: این شهیدان نزد پروردگار روزی می‌خورند و این بشارت قرآن است.

انتقام ‌همه شهیدان گرفته خواهد شد

او با بیان اینکه همه ملت ایران در این روزها در حزن و اندوه است و یک ملت از جای بر می‌خیزد تا اسلام و درخشش طلوع منور خورشید دین را در گستره جهان ببیند، افزود: « إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» انتقام ‌همه شهیدان گرفته خواهد شد.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه انتقام این شهیدان قبل از شهادت از دشمن گرفته شده است، ادامه داد: ما با یک آرایش و زنجیره به هم پیوسته با شیاطین بزرگ و کوچک عالم در نبرد هستیم؛ نبرد بین اسلام و کفر یک حقیقت انکار ناپذیر در صفحه امت اسلام و ایران است و این شهادت‌ها پژواک شکست‌های سختی است که طی این سال‌ها بر پیکره دشمن وارد شده است.

دشمنان را شکست‌های خفت‌بار بدرقه کرده‌ایم

او خطاب به دشمنان گفت: فکر نکنید که امت اسلام دست بسته بودند و خدا دست‌های ما را به روی دشمن باز کرده است؛ با قدرتی به نام آمریکا در طول چند دهه اخیر در نبرد واقعی بودیم اما در تمام این نبردها آنها را با شکست‌های خفت‌بار بدرقه کرده‌ایم.

فرمانده ‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ببینید چه بر سر آنها آمده است، افزود: 135 هزار نیروی نظامی را در عراق آورده بودند، شکست خوردند و حاج قاسم آمریکا را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت و عراق از شر سلطه آمریکا نجات یافت.

هیچ مقام آمریکایی نمی‌تواند در هیچ بلاد اسلامی پا بگذارد

او با اشاره به اینکه آمریکا از شکست خوردگان این سیاست است؛ آنها در افغانستان هم شکست خوردند، خاطرنشان کرد: آنها می‌خواستند در لبنان حزب‌الله را از صفحه سیاسی ساقط کنند اما امروز همگان قدرت آن را می‌بینند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه آنها می‌خواستند نظام سوریه را فرو‌بپاشند، اما سوریه ماند و آمریکا رفت، ادامه داد: ما را تحریم کردند تا ملت ایران را فلج کنند اما  تحریم آنها شکست خورده است.

او با اشاره به اینکه امروز آنها خلیج فارس و منطقه را تقریباً تخلیه کردند و هیچ مقام آمریکایی نمی‌تواند در هیچ بلاد اسلامی پا بگذارد در حالی که قبلاً برای آنها فرش قرمز پهن می‌شد، افزود: امروز تسلط بر مسلمانان غیرممکن شده و آنها راهبردی‌ترین منطقه جهان را از دست دادند.

طوفان الاقصی شکست‌پذیری این رژیم جعلی را به زیبایی نشان داد

فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی که سیاست نیل تا فرات را در سر داشت و می‌خواستند یک ملت را دفن کنند امروز شاهد هستیم که ملت قهرمان فلسطین به برکت شهادت قهرمان نامدار اسلام و همه مبارزان فلسطینی چگونه در مرز بقا قرار گرفته است، گفت: طوفان الاقصی شکست‌پذیری این رژیم جعلی را به زیبایی نشان داد.

او با اشاره به اینکه تانک‌ها زده می‌شود و روزانه تعدادی زیادی از آنها کشته می‌شوند و دیگر جای امنی در آن سرزمین برای اسرائیل نیست، ادامه داد: داعش محصول سیاست آمریکا در جهان اسلام بود؛ داعش می‌خواست یک نقشه جدید ترسیم کند و رویای او خلافت در بلاد اسلامی بود.

امروز نقطه‌ای به اندازه سر سوزن در اختیار داعش نیست

سرلشکر سلامی با بیان اینکه به فرماندهی شهید ما قاسم سلیمانی آتشفشان تکفیر خاموش شد و امروز نقطه‌ای به اندازه سر سوزن در اختیار داعش نیست و ناپدید شدند، تصریح کرد: امروز در نقشه سیاسی جهان هیچ اثری از آنها نیست و مفقود و پنهان هستند؛ اینها فقط می‌توانند به عنوان عوامل آمریکا و صهیونیسم عمل کنند.

هر کجا باشید شما را پیدا خواهیم کرد و نابودتان می‌کنیم

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شما قرآن را می‌خوانید و حفظ می‌کنید، ادامه داد: مگر در قرآن نیامده است که کشتن یک کودک بی‌گناه معادل از بین بردن بشریت است.

او با بیان اینکه هر کجا باشید شما را پیدا خواهیم کرد و قرآن فرموده است «با ناپدید شدن نمی‌توانید از عذاب الهی دور شوید»، افزود: بدانید اگر هزار سال هم عمر کنید، شما را خواهیم یافت؛ ملت ایران بدانند ما در یک نبرد بزرگ هستیم، می‌ایستیم و آنها را هر روز شکست خواهیم داد و حتی اجازه ذره‌ای سیطره دشمن را نخواهیم داد و به فضل الهی فاتح قله‌های جدید خواهیم بود.

ضرباتی “سنگین، سخت و غیر‌قابل تحمل” به آمریکا و اسرائیل وارد کردیم

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه این را بدانید ضرباتی که آنها دریافت کردند سنگین، سخت و غیر قابل تحمل بوده است، گفت: این شهادت‌ها بازتاب شکست‌های سختی است که بر پیکره استکبار وارد شده است و به فضل الهی انتقام این شهیدان گرفته خواهد شد.

او با بیان اینکه مقامات صهیونیستی هیچ راهی برای فرار از این باتلاق ویرانگر ندارند، افزود: آنها بر سر دو راهی گرفتارند؛ بمانند یا بروند شکست خورده هستند.

فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما اصحاب شهادت هستیم و با این شهادت‌ها از میدان جدا نمی‌شویم، ادامه داد: دشمنان بدانند که ملت ایران، ملتی نیست که با شهادت در مقابل دشمن کرنش کند.

به دنبال تحقق فرمان رهبری پیش خواهیم رفت

او با بیان اینکه تسلی رهبر معظم انقلاب را دیدیم و فرمان مقام معظم رهبری را شنیدیم و به دنبال تحقق فرمان رهبری پیش خواهیم رفت، گفت: این از قبل من کوچک خادم و سرباز کوچک شما صادر می‌شود و خام پای شما را می‌بوسم و به چشمان می‌مالم و درد و بلای شما به جان بنده حقیر./تسنیم

انتهای پیام

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.