گریم متفاوت بازیگر «زخم کاری» در «قهرمان جندی شاپور»

فیلمبرداری فیلم سینمایی «قهرمان جندی شاپور» به کارگردانی مهدی صاحبی و تهیه‌کنندگی ابوذر پور محمدی، محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح به روزهای پایانی رسیده است.

به گزارش شهروند آنلاین، فیلم سینمایی «قهرمان جندی شاپور» یکی از محصولات بنیاد فرهنگی روایت فتح است که به کارگردانی مهدی صاحبی و تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی ساخته می‌شود.

فیلم‌برداری این اثر سینمایی به روزهای پایانی خود رسیده و این فیلم به احتمال زیاد یکی از آثار تماشایی جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود.

ازجمله نکات جالب توجه فیلم سینمایی «قهرمان جندی شاپور» این است که مرتضی امینی‌تبار بازیگر سریال پرمخاطب «زخم کاری» در نقش دکتر شهید مجید بقایی ظاهر شده است.

«قهرمان جندی شاپور» به زندگی دکتر شهید مجید بقایی، دانشجوی نخبه پزشکی می‌پردازد که در سن 23 سالگی به فرماندهی قوای یکم کربلا در رأس جبهه‌های جنوب منصوب شد و در کنار شهید حسن باقری از طراحان اصلی عملیات فتح المبین و بیت المقدس بود؛ عملیاتی که به آزادسازی بخش زیادی از خاک کشور از جمله خرمشهر انجامید

فیلمبرداری این اثر سینمایی پس از تهران، اهواز، بستان و آبادان، هم‌اکنون در شهر شوش ادامه دارد.

در این فیلم بازیگرانی چون مرتضی امینی‌تبار، الهام نامی، نوید لایقی‌مقدم، یوسف تیموری، نهال دشتی، محمد رشنو و با هنرمندی نادر سلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.