در آستانه جنون!

تیلور: دومین سلبریتی بزرگ ایران شده‌ام

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان و المپیک و رقیب سرسخت یزدانی گفت: توجه شدید طرفداران به رقابت من و یزدانی دیوانه‌کننده است. یزدانی بزرگ‌ترین سلبریتی کشورش محسوب می‌شود و من هم دومین سلبریتی بزرگ ایران شده‌ام.

به گزارش شهروند آنلاین از تارنمای FLOWRESTLING، در قلب میدان کشتی، جایی که رقابت شدیدی صورت می‌گیرد، داستانی از اخلاق ورزشی در حال آشکار شدن است. وقتی صحبت از رابطه حسن یزدانی و دیوید تیلور به میان می‌آید، تنها به یاد رقابت سرسخت این دو کشتی‌گیر با هم می‌افتیم. آخرین باری که این دو کشتی‌گیر با هم روبه‌رو شدند، در مسابقات جهانی کشتی در بلگراد برای ششمین بار بود.

خبر کشتی این دو قهرمان در رسانه‌های اجتماعی همواره داغ است اما این بار نه به خاطر نبرد داغ روی تشک کشتی، بلکه برای قدردانی از حریف سرسخت. صحبت‌های جدیدی که دیوید تیلور به حماسه حضور خود در نبردهای خود با حسن یزدانی مطرح کرده است.

تیلور جدا از حرکات مهیج خود بر روی تشک کشتی، به گذراندن وقت در مزرعه با گاوها و حیوانات خانگی معروف است. حال به نظر شما هواداران ایرانی در مورد دیوید تیلور کشاورز چه فکری می‌کنند؟

دیوید تیلور در گفت‌وگو با فلو رستلینگ اظهار داشت: توجه شدید طرفداران به رقابت من و یزدانی دیوانه‌کننده است. آنها با جزئیات و هیجان هر آنچه که بین من و حسن می‌گذرد را دنبال می‌کنند. یزدانی در کشور خود پادشاه است و بزرگ‌ترین سلبریتی ایران محسوب می‌شود و من هم دومین سلبریتی بزرگ ایران شده‌ام.

دیوید در رسانه‌های اجتماعی با نماد یک گاومیش و کمان بر روی سرش به تصویر کشیده می‌شود و پیوند مشترکی با حسن یزدانی بر روی تشک کشتی دارد. به زودی این دو کشتی‌گیر در حال قفل کردن شاخ‌های خود بر روی تشک کشتی دیده می‌شوند.

در حالی تیلور خود را برای بازی‌های ۲۰۲۴ المپیک آماده می‌کند که حسن یزدانی به دنبال فرصتی برای کسب مدال در این بازی‌هاست. اگر یزدانی و تیلور در فینال المپیک ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر بروند، این هفتمین بار است که هر دو کشتی‌گیر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. آخرین باری که هر دو کشتی گیر به مصاف هم رفتند در فینال مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ بود که تیلور با ضربه فنی یزدانی را شکست داد. آیا یزدانی می‌تواند از تیلور یک قهرمانی بگیرد؟/ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.