چگونه مشکل مالکیت سرخابی‌ها در آسیا حل شد؟

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، گفت: با انتقال سند دو ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی به سرخابی‌ها مشکل مالکیت آنها در آسیا حل و گام بزرگی برداشته شد.

به گزارش شهروند آنلاین،محمد آخوندی در گفت‌وگو با ایرنا و در واکنش به این سئوال که شرایط مالکیت سرخابی‌ها به کجا رسید، تاکید کرد: پس از ۱۵‌سال، تفاهم‌نامه مربوطه جهت انتقال رسمی دو ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به سرانجام رسید و با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، سرخابی‌ها مالکیت رسمی را خواهند داشت که این، مشکل مالکیت آنها در آسیا را حل و گام بزرگی برداشته شد.

او ادامه داد: شورای شهر اسلامی به عنوان نهادی که تصمیم‌گیر است در صحن این موضوع را مصوب کرد، همچنین با تفاهم‌نامه‌ای که بین وزیر ورزش و جوانان و شهردار تهران به امضا رسید موضوع به سرانجام رسید و از این پس این دو باشگاه بزرگ به صورت رسمی مالک این دو ورزشگاه خواهند بود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اینکه هزینه نگه‌داری این دو ورزشگاه با چه ارگانی خواهد بود؟ گفت: وقتی به صورت رسمی این انتقال صورت می‌گیرد و سند به نام آنها می خورد، طبیعی است که خودشان باید در این خصوص اقدام کنند. کارهای لازم صورت گرفته و مراحل اداری و فرآیند انتقال سند در دستور کار است که انجام خواهد شد.

آخوندی در پاسخ به این سئوال که در خصوص ورزشگاه تختی مطالبی به گوش می‌رسد که نگران کننده است، تاکید کرد: هیچ آسیبی قرار نیست به بدنه و فضاهای ورزشی این ورزشگاه وارد شود بلکه صحبت مربوط به فضایی است که استفاده نمی‌شد و زمین‌هایی است که فعالیت ورزشی در آن صورت نمی‌گرفت./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.