پیام تسلیت رئیس جمعیت هلال احمر در پی درگذشت نجاتگر لرستانی

رئیس جمعیت هلال احمر درگذشت نجاتگر هلال احمر لرستان را تسلیت گفت.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ أُولئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَواتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَ رَحْمَةٌ وَ أُولئِکَ هُمُ ‏الْمُهْتَدُونَ

درگذشت تاثرانگیز نجاتگر جمعیت هلال احمر استان لرستان جناب آقای سیاوش سیاه منصور در تصادف اتوبوس در محور خرم‌آباد-بروجرد، که به فوت تعدادی دیگر از هموطنان عزیز نیز انجامید، موجب تاسف و تالم خاطر این جانب شد.

جمعیت هلال احمر که هنوز سوگوار شهادت دو امدادگر جوان خود در سانحه تروریستی کرمان است، به اراده الهی باید اندوه بزرگ دیگری را برای از دست دادن یکی دیگر از ستارگان سپهر امداد و نجات تحمل کند؛ اما در این آزمایش الهی مطیع مشیت پروردگار مهربان هستیم و از ذات اقدس او نیز صبر و شکیبایی برای این هجران را طلب می‌کنیم.

این مصیبت را به خانواده محترم سیاه منصور و امدادگران و نجاتگران غیور استان لرستان تسلیت می‌گویم و از خداوند برای بازماندگان صبر مسئلت دارم.

از پروردگار متعال، رحمت و مغفرت الهی را برای روح این همکار عزیز که کارنامه دنیوی او مملو از اعمال خداپسندانه در جمعیت هلال احمر بود و عمرش با تلاش برای نجات انسان‌های سانحه‌دیده سپری شد، خواستارم. ان شاء الله روح پاک زنده‌یاد سیاه منصور در رضوان الهی با اهل بیت (علیهم‌السلام) محشور شود.

پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر/

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.