سرقت روزانه 6-5 گوشی همراه!

سردار رادان: مالخرها دیگر آرامش نخواهند داشت

فرمانده‌ کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد بر اهتمام جدی پلیس برای برخورد قاطعانه با سرقت‌ها خبر داد و گفت: مالخرها دیگر آرامش نخواهند داشت.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار احمدرضا رادان در سفر به استان خراسان رضوی از نمایشگاه کشفیات یک‌هزار گوشی تلفن همراه سرقتی پلیس مشهد در اجرای طرح اقتدار بازدید کرد و پس از گفت‌وگو با عاملان سرقت‌ها و مالخران گفت: امروز شاهد بودیم بعضی از این سارقان حداقل روزی 5 تا 6 سرقت گوشی تلفن همراه داشتند، این به آن معنی است گویا آن چیزی که برای سارقان تمامی ندارد ادامه سرقت‌هاست.

فرمانده‌ کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما امسال را سال سختی برای مالخران اموال مسروقه اعلام کرده‌ایم و در همه استان‌ها کار اطلاعاتی و برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضائی قاطعانه با آنها صورت گرفته است و ادامه می‌یابد.

او توجه به 2 نکته را ضروری دانست؛‌ نکته اول این که مردم عزیز مراقبت بیشتری داشته باشند و اسباب و موقعیت برای سرقت را از سارقان بگیرند و نکته دوم تداوم و قاطعیت برخورد با مالخران است.

سردار رادان تصریح کرد: به مردم عزیز قول دادیم در بحث سرقت و معتادان متجاهر کاری کنیم دغدغه آنها کمتر شود و به‌زودی طرح کنترل الکترونیکی سارقان سابقه‌دار را با موافقت رئیس قوه قضائیه و دادستانی ‌کل آغاز خواهیم کرد.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: در آینده نزدیک سارقانی که بیش از 4 مورد محکومیت کیفری دارند و جزو سارقان سابقه‌دار هستند تحت کنترل الکترونیکی قرار می‌گیرند و اهتمام فراجا در این مأموریت جدی است.

او گفت: این طرح در سه استان آغاز و پس از آن در سراسر کشور اجرایی می‌شود./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.