عهدِ ناگسستنی

عبدالسلام: ملت یمن در حمایت از آرمان فلسطین کوتاه نخواهد آمد

رئیس هیات مذاکره کننده صنعا هدف از حملات بامداد امروز به یمن را حمایت آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی و بازداشتن مردم یمن از حمایت همه‌جانبه آنها از آرمان فلسطین دانست و تاکید کرد این حملات فقط به قدرت و اقتدار یمنی‌ها منجر خواهد شد.

به گزارش شهروند آنلاین،محمد عبدالسلام گفت: متجاوزان آمریکایی-انگلیسی با این تجاوز خائنانه مرتکب حماقت شدند و اگر تصور می‌کنند می‌توانند جلوی یمنی‌ها را در حمایت از فلسطین و غزه بگیرند؛ سخت در اشتباهند.

این مقام بلندپایه یمنی تصریح کرد: یمن به موضعگیری‌های دینی و انسانی خود ادامه خواهد داد و با هر آنچه در توان دارد در کنار غزه خواهد ماند و این تجاوز  فقط و فقط  بر قدرت و اقتدار آنها خواهد افزود.

رئیس هیات مذاکره کننده صنعا خاطر نشان کرد: تجاوز به یمن مطلقا و به هیچ وجه توجیه‌پذیر نیست  زیرا هیچ تهدیدی برای کشتیرانی بین‌المللی در دریای سرخ و دریای عرب وجود نداشته است و حملات ما متوجه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی است  که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند و این حملات ادامه خواهد داشت.

محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به خاک یمن را پاسخی اولیه خواند و  تاکید کرد: نیروهای مسلح یمنی تنها  پاسخ اولیه‌‌ای به این حملات دادند و ما بزودی  حملات و پاسخ خود را گسترش خواهیم داد.

او افزود: یمنی‌ها  به هدف قرار دادن کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌هایی که مقصد آنها اراضی فلسطین اشغالی باشد، ادامه خواهند داد.

سخنگوی رسمی انصارالله که با شبکه الجزیره گفت‌وگو می‌کرد، افزود: ما به همه کشورها اعلام می‌کنیم اسرائیل اراضی مسلمین را اشغال کرده است.  ما تاکید می‌کنیم به جز رژیم اسرائیل هیچ کشوری را هدف قرار نداده‌ایم

عبدالسلام گفت: به هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به سمت فلسطین اشغالی بروند، تا پایان جنگ غزه ادامه خواهیم داد.

او تاکید کرد: هیچ خبری از وجود  ائتلاف دریایی در دریای سرخ نیست  و تنها چیز، تجاوز آمریکایی-انگلیسی به یمن  بوده است./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.