وصله‌های آمریکایی روی حفره‌های گنبد آهنین!

بسته خبری ویژه تحولات مقاومت در غزه

در حالی وارد نود و هشتمین روز «طوفان الاقصی» می‌شویم که آمریکا و انگلیس با هدف پشتیبانی از رژیم صهیونیستی و حمایت صنعا از آرمان ملت فلسطین به خاک یمن تجاوز کردند.

به گزارش شهروند آنلاین، در نود و هشمین روز عملیات «طوفان الاقصی» آمریکا و انگلیس در حمایت از رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اهدافی در خاک یمن تجاوز کردند.

فرمانده نیروی هوایی آمریکا در منطقه ادعا کرد: 60 هدف در 16 مراکز وابسته به ارتش یمن را هدف حمله هوایی قرار داده است و در این حمله بیش از 100موشک هدفمند به کار گرفته است.

واکنش نخست‌وزیر لبنان به حملات به یمن

نخست‌وزیر دولت موقت لبنان  در واکنش به ملتهب شدن شرایط منطقه در پی حملات هوایی آمریکا و انگلیس به یمن اعلام کرد ما به فرستادگان و نمایندگان (کشورهای غربی) ابلاغ کرده ایم که تنها بحث و گفتگو کردن درباره  آتش‌بس در لبنان امری غیرمنطقی است و  ما همزمان خواستار برقراری آتش‌بس در غزه هستیم.

نجیب میقاتی افزود: ما نمی‌پذیریم در پی توافق برای خویش باشیم در حالی که برادران ما هدف نسل‌کشی قرار دارند.

عمان: توسل به اقدام نظامی علیه یمن را محکوم می‌کنیم

وزارت خارجه سلطنت نشین عمان با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکومیت حملات آمریکا و انگلیس به یمن اعلام کرد: ما با نگرانی شدید تحولات بمباران چند شهر جمهوری یمن کشور برادر را توسط  آمریکا و انگلیس دنبال می‌کنیم.

وزارت خارجه عمان تاکید کرد در حالی که اسرائیل بدون هیچ بازخواست و پاسخگویی به جنگ وحشیانه خود در غزه پافشاری می‌کند، ما توسل به اقدام نظامی علیه یمن را محکوم می‌کنیم.

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به محله الصبره  در غزه

امدادرسانان و نیروهای دفاع مدنی در شهر  غزه اعلام کردند، در حملات هوایی رژیم اشغالگر به محله «الصبره» در غزه ، تعداد زیادی شهید و مجروح شده‌اند اما تاکنون امکان دسترسی به آنها میسر نشده است. در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در غرب شهر «دیرالبلح» در جنوب نوار غزه، 11 نفر شهید شدند.

الوفاق بحرین: حمله به یمن از ابعاد طرحهای صهیونیستی پرده برمی‌دارد

معاون دبیرکل جنبش الوفاق بحرین تاکید کرد همکاری و  مشارکت رژیم بحرین در تجاوز به یمن رویکرد خصمانه دولتمردان این کشور را روشن می‌کند.

شیخ حسین الدیهی در گفت‌وگو با شبکه المیادین گفت: مشارکت بحرین در تجاوز نشان از جدا بودن راه  رژیم حاکم و منزوی بودن  فزاینده آن از مردم بحرین و ملت‌های عربی و اسلامی است.

الدیهی تاکید کرد: تجاوز به یمن نشان از وجود  تجاوزات بزرگ و خطرناک و  بیانگر ابعاد خصمانه طرحهای صهیونیستی در منطقه است.

مخالفت دو حزبی در کنگره آمریکا با حملات به یمن: این حملات نقض قانون اساسی است

نماینده‌های هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در کنگره آمریکا با حملات تحت هدایت این کشور به یمن مخالفت کردند.

ارتش یمن: آمریکا و انگلیس 73 بار به خاک یمن حمله کردند

ارتش یمن با صدور بیانیه‌ای از 73 مورد حمله مشترک آمریکا و انگلیس به مناطق مختلف یمن خبر داد و اعلام کرد که این حمله 5 شهید و 6 زخمی به همراه داشته است.

تظاهرات ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی مردم یمن

مردم یمن با تظاهراتی گسترده در خیابان‌های این کشور تجاوز مشترک آمریکا و انگلیس به خاک این کشور را محکوم کردند.

مردم معترض یمنی در این تظاهرات شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی سر دادند.

عربستان سعودی ورود هرگونه نیروی خارجی به این کشور را تکذیب کرد

همزمان با حملات هوایی آمریکا و انگلیس به مناطقی از یمن و  قوت گرفتن شایعاتی مبنی بر حضور نیروهای بیگانه در عربستان سعودی ، ریاض این خبر را قویا تکذیب کرد.

«ترکی المالکی» سرتیپ ستاد و سخنگوی رسمی وزارت دفاع عربستان اعلام کرد: آنچه در مورد ورود نیروهای خارجی به پایگاه هوایی «ملک فهد» در استان طائف منتشر می‌شود،عاری از صحت است.

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز و جنوب غزه

هواپیماهای رژیم صهیونیستی امروز از ارتفاع پایین حملاتی هوایی به منطقه «جحر الدیک» در جنوب شهر غزه انجام دادند.

همچنین هواپیماهای این رژیم حملاتی هم به اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه انجام دادند.

از سوی دیگر درگیریهایی نیز در اردوگاه المغازی میان نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت گزارش شده است. این رژیم در یورش به  المغازی نیز از حملات هوایی استفاده کرد.

روسیه: آمریکا و انگلیس قطعنامه شورای امنیت را به انحراف کشاندند

روسیه گفت حملات آمریکا و انگلیس به یمن قوانین بین‌المللی را نقض کرده و استفاده اشتباهی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد کرده است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: «حملات هوایی آمریکا به یمن مصداق دیگری از به انحراف کشاندن قطعنامه‌های شورای امنیت توسط آمریکا و انگلیس است.»

زاخارووا اضافه کرد که این حملات نشان‌دهنده «بی‌اعتنایی کامل به قوانین بین‌المللی است» و تنش‌ها در منطقه را افزایش می‌دهد.

حماس: حملات آمریکا به یمن با هدف محافظت از رژیم صهیونیستی صورت گرفت

جنبش حماس در بیانیه خود اعلام کرد ما تجاوزات آمریکا و انگلیس به خاک یمن را با شدیدترین عبارات محکوم می‌کنیم و آن را جنایت و تجاوز آشکار به حاکمیت این کشور می‌دانیم.

حماس افزود: این تجاوز تهدیدی برای امنیت منطقه است که شاهد نظامی‌گری آمریکا و انگلیس برای حفاظت از رژیم نازیست و اشغالگر صهیونیست و سرپوش گذاشتن بر جنایات آن علیه مردم فلسطین و  به طور کلی منطقه عربی صورت می‌گیرد.

درگیری گروههای مقاومت با نظامیان صهیونیست در طولکرم

گردان‌های شهدای القسام شاخه نظامی جنبش حماس در کرانه باختری از درگیری شدید با نظامیان صهیونیست در طولکرم واقع در کرانه باختری و وارد کردن خسارات و تلفات به آنها خبر داد.

گردانهای القسام اعلام کرد به یاری و قدرت خداوند، رزمندگان  قهرمان ما در اردوگاه نور شمس در طولکرم با نظامیان اشغالگر  درگیر شدند. این در حالی بود که نظامیان صهیونیست با چند دستگاه خودروی نظامی از ساعات اولیه شب گذشته به اردوگاه  نورشمس هجوم آورده بودند اما مجاهدان ما به همراه دیگر همرزمان خود از گروههای مقاومت فلسطین با متجاوزان درگیر شدند.در این درگیریهای خشونت‌بار نیروهای مقاومت توانستند  تلفات و خساراتی به نظامیان اسرائیلی وارد و آنها را مجبور به عقب‌نشینی ناامیدانه کنند.

مقاومت عراق تجاوز به یمن را محکوم کرد

گردان‌های سیدالشهدای مقاومت عراق با محکوم کردن حملات هوایی بامداد امروز آمریکا و انگلیس به یمن اعلام کرد: تجاوز امروز به یمن، ضمن اثبات برحق بودن آرمان مقدس مقاومت، همبستگی ملت‌ها با محور مقاومت را دوچندان کرده است.

حزب‌الله لبنان تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن را به شدت محکوم کرد

حزب‌الله لبنان با تمجید از حمایت همه‌جانبه مردم یمن از آرمان فلسطین، حملات و تجاوزات بامداد امروز آمریکا و انگلیس به این کشور را به شدت محکوم و تاکید کرد این حملات بار دیگر نشان داد آمریکا و انگلیس شریک در جنایات صهیونیستها هستند.

عضو شورای سیاسی یمن: حملات آمریکا و انگلیس به یمن نشان از خوی وحشیگری آنان است

محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به حملات بامداد امروز آمریکا و انگلیس به مناطقی از یمن تاکید کرد: حملات آمریکا و انگلیس، حملاتی  وحشیانه و تروریستی است.

محمد علی الحوثی تاکید کرد: حملات آمریکایی-انگلیسی به یمن یک حمله و تجاوز عمدی و غیرقابل توجیه است که نشان از خوی وحشگیری آنها است.

شهادت 5 نفر در بمباران مرکز غزه

جنگنده‌های رژیم اسرائیل خانه‌ای را در دیرالبلح واقع در مرکز غزه بمباران کردند که در اثر آن پنج نفر شهید شدند.

درگیری‌های شدید در کرانه باختری/ انهدام دومین خودروی متجاوزان

یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس واقع در شرق شهر طولکرم در کرانه باختری از ابتدای بامداد امروز جمعه شروع شده و تا این لحظه ادامه دارد و مبارزان فلسطینی موفق شده‌اند دومین خودروی نظامی ارتش صهیونیستی را در این منطقه منهدم کند.

جهاد اسلامی حمله به یمن را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اقدام آمریکا و انگلیس در حمله به اهدافی در یمن را شدیدا محکوم کرد.

ارتش یمن ناوهای آمریکا و انگلیس را هدف قرار داد

🔹 ارتش یمن در واکنش به حملات هوایی آمریکا و انگلیس و چند کشور به اهدافی در یمن، موشک‌هایی به سمت ناوها و کشتی‌های متجاوزان در دریای سرخ شلیک کرد.

بولدوزر ارتش صیهیونیستی منفجر شد

مبارزان فلسطینی در اردوگاه نورشمس در طولکرم توانستند با بمب کنارجاده‌ای و مواد منفجره یک دستگاه بولدوزر ارتش متجاوز اسرائیل را هدف قرار داده و منهدم کنند.

کشته شدن 15 صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های رژیم اسرائیل با وجود عدم اعلام تلفات این رژیم در درگیری با حزب الله احتمال می‌دهند 15 نفر در این درگیری‌ها در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی کشته شده‌اند.

حملات توپخانه‌ای رژیم اسرائیل به جنوب لبنان

ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز جمعه اطراف شهر عیترون واقع در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.