هلالِ نجات در گردنه الماس

امدادرسانی به ۷۱۶ نفر گرفتار شده در برف و کولاک خلخال

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تیم‌های عملیاتی این جمعیت به ۷۱۶ سرنشین خودروهای در راه مانده در برف و کولاک، امدادرسانی کردند.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ مجید فتاح زاده با بیان این مطلب افزود: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در گردنه‌ الماس شهرستان خلخال از ظهر چهارشنبه ۲۲ دی، سه تیم‌ عملیاتی شهرستان خلخال متشکل از ۱۲ نفر/ روز نجاتگر با بکارگیری یک دستگاه خودروی امدادی به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

او افزود: برهمین اساس، در پی تماس مردمی‌ با معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل مبنی بر بارش شدید برف و کولاک و گرفتار شدن چندین دستگاه خودرو در برف و کولاک، قرمز و سفید پوشان این جمعیت برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

این مسئول افزود: تا این لحظه به ۲۴۰ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک توسط نجاتگران خستگی ناپذیر این جمعیت امدادرسانی شده است.

فتاح زاده با بیان اینکه  چهار نفر از حادثه دیدگان نیز در پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس اسکان داده شده‌اند، گفت: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به صورت آماده باش در تمام محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات‌رسانی به هموطنان هستند.

گفتنی است، هم‎وطنان می‌توانند در صورت بروز حوادث احتمالی و حادثه، برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.