تور 3 روزه پلیس برای شوتی‌ها!

کشف بیشترین کالای قاچاق در فارس، اصفهان و هرمزگان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به کشف ۵۴۸میلیاردی کالای قاچاق، از توقیف ۷۱۲ خودروی شوتی در هجدهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار حسین رحیمی؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای هجدهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با اولویت کالاهای ممنوعه، کالای اساسی، کالای دخانی، گمرکی و… اظهار کرد: این طرح به‌مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد که در اجرای این طرح استانهای فارس، اصفهان و هرمزگان بیشترین کشفیات را به خود اختصاص دادند.

او با اعلام کشف انواع کالای قاچاق به‌ارزش تقریبی 548 میلیارد تومان، بیان داشت: در اجرای این طرح 1069 دستگاه خودرو توقیف شد که از این تعداد 712 خودروی توقیف‌شده مربوط به خودروهای شوتی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با ابراز اینکه با رصد و مهندسی و تحلیل محل وقوع جرایم اقتصادی طرح‌های مختلف سراسری، منطقه‌ای و استانی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح یک‌هزار و 314 فقره پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شده است.

رحیمی با بیان اینکه در اجرای این طرح از ظرفیت مرزبانی و سایر پلیس‌های تخصصی بهره گرفته شده است، گفت: عزم پلیس در برخورد و مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی جدی است و در مسیر دفاع از حقوق مردم در اجرای مأموریت‌های خود مقتدرانه به میدان آمده است.

او گفت: پلیس امروز با هم‌افزایی و جلب مشارکت‌های مردمی به‌ دنبال تقویت امنیت اقتصادی کشور است از این رو هموطنان محترم می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی با سامانه 096300 درمیان بگذارند./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.