نوشته‌ای در ایکس

کنعانی: جنایات علیه غزه هرگز نجات‌بخش رژیم آپارتاید از خطر فروپاشی نخواهد بود

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به یکصدمین روز جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه تصریح کرد: اکنون دستان رژیم صهیونیستی از کمترین دستاورد راهبردی خالی است و این جنایات هرگز نجات‌بخش رژیم آپارتاید از خطر فروپاشی نخواهد بود.

به گزارش شهروند آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به ‌مناسبت یکصدمین روز جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: یکصد هزار قربانی فلسطینی (شامل بیش از 23 هزار شهید و بیش از 60 هزار مجروح) در نتیجه یکصد روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، سابقه‌ای سیاه، ننگین و شرم‌آور را برای همیشه در صفحات تاریخ و در محکمه وجدان‌های بشری برای رژیم جعلی اسرائیل و دولت آمریکا به ثبت رسانده است.

او همچنین نوشت: اکنون دستان رژیم صهیونیستی از کمترین دستاورد راهبردی خالی است و این جنایات هرگز نجات‌بخش رژیم آپارتاید از خطر فروپاشی نخواهد بود و چیزی جز سراشیبی سقوط برای رژیم و سرافکندگی و مسئولیت بین‌المللی برای حامیان شناخته‌شده آن نخواهد افزود.

کنعانی تصریح کرد: آینده از آنِ فلسطین و ملت مظلوم اما صبور و مقاوم آن است.

ناکامی رژیم اسرائیل بعد از گذشت صد روز از حمله به غزه برای از بین بردن حماس و از همه مهم‌تر شکست در بازگرداندن همه اسرای صهیونیست نزد مقاومت منجر به اختلاف و سرافکندگی بین صهیونیست‌ها شده است؛ مساله‌ای که رئیس جمهور آمریکا را  بر آن داشت که در  حمایت از جنایت‌های تل‌آویو در صدروز گذشته علیه غزه، چیزی کم نگذارد، به میدان بیاید و وعده بازگرداندن این اسرا را بدهد که بیشتر یک تبلیغ انتخاباتی برای جذب آرای صهیونیست‌های آمریکاست.

علی‌رغم حملات مشترک آمریکا و انگلیس به مواضع ارتش یمن طی روزهای جمعه و شنبه، رئیس شورای‌عالی سیاسی یمن در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس جمهور ایران بر تداوم عملیات‌های تلافی‌جویانه صنعاء علیه صهیونیست‌ها تا شکست محاصره و توقف جنگ علیه غزه تأکید کرد./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.