سرلشکر سلامی: خواب‌های پریشان دشمن را باطل کرده‌ایم

قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است

فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان “خواب‌های پریشان دشمن را باطل کرده‌ایم”، گفت: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ‌در آیین اهدای 1313 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بندرعباس با بیان اینکه “تا زمانی که مردم کشور ما مملو از فداکاری، اتحاد و ایثار باشند، آسیب جدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد”، اظهار داشت: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است و در همین راستا مردم ولایتمدارمان همواره در مسیر ولایت بوده‌اند.

او با ابراز اینکه دشمنان اسلام و ایران در خیالاتشان به‌ دنبال این هستند که ایران را به یک کشور عقب‌مانده در بحران‌ها تبدیل کنند”، افزود‌: ‌ملت ایران با تکیه بر اسلام و قرآن و منویات مقام معظم رهبری توانسته‌اند معادلات دشمنان را نقش‌بر‌آب و خواب‌های پریشان دشمن را باطل کنند.

فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کمک به مستضعفان از اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب است.

او در ادامه با اشاره به اینکه ایرانیان با آیین مهربانی و عطوفت گره خورده‌اند تصریح کرد: انفاق جلوه‌ای از تقواست، ما در مجموعه سپاه هم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری موطف هستیم در مساله معیشت نیازمندان گام برداریم و این یک اولویت برای سپاه است.

سردار سلامی گفت: 1313 سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگان اهدا شد و کارهای دیگری در حوزه محرومیت‌زدایی و آبرسانی نیز در حال انجام است./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.