هدیه رهبری به مدال‌آوران زنجانی بازی‌های آسیایی

هدیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسمی به مدال‌آوران زنجانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین اهدا شد.

به گزارش شهروند آنلاین، هدیه رهبر معظم انقلاب به مدال‌آوران زنجانی حاضر در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران بعد از خطبه‌ها در مصلای نماز جمعه به آنان اهدا شد.

ورزشکاران زنجانی در این دوره از بازی‌ها موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این خصوص گفت: ورزشکاران زنجانی در مسابقات آسیایی هانگژوی چین عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشتند و به ۶ نشان رنگارنگ در رشته‌های مختلف دست یافتند.

جواد بازرگان افزود: ۲۸۰ ورزشکار از ایران به مسابقات آسیایی در هانگژوی چین اعزام شده بودند که سهم استان ۱۲ ورزشکار، ۲ مربی و یک داور بود.

او با بیان اینکه ورزشکاران شایسته استان در این رقابت‌ها یک مدال طلا و پنج نقره کسب کردند، اضافه کرد: کسب این تعداد مدال مسابقات آسیایی در استان‌های دیگر نمود نداشت.

این مسئول ادامه داد: در مجموع ۷۰ درصد ورزشکاران استان به ویژه در وزنه‌برداری برای نخستین بار به این دوره از رقابت‌ها اعزام شده بودند که هرچند مدالی کسب نکردند اما عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

او با تاکید بر اینکه حضور این تعداد ورزشکار و عوامل در اردوی تیم ملی مایه مباهات استان است، ابراز امیدواری کرد که قهرمانان این استان با حضور در رویدادهای مختلف داخلی و خارجی حضوری فعال و مستمر داشته باشند.

در بازی‌های آسیایی افشین سلیمی و محسن محمد سیفی در رشته ووشو ، مهساجاور و زینب نوروزی در رشته قایقرانی و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو هم رویا سلطانی در رشته پاراکانو ، محسن بیگدلی در رشته بسکتبال با ویلچر، مدال آوران زنجانی در این رقابت‌ها بودند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.