پاداش ۳۰۰ میلیارد تومانی صرفه‌جویی برق به تهرانی‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از ارائه پاداش ۳۰۰ میلیارد تومانی صرفه‌جویی برق به تهرانی‌ها در ایام تابستان امسال خبر داد و گفت: از هر دو مشترک تهرانی در تابستان، یک مشترک مشمول پاداش صرفه‌جویی شد.

به گزارش شهروند آنلاین، کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در جاشیه بازدید استاندار تهران از مرکز دیسپچینگ توزیع نیروی برق تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تابستان امسال در مجموع 300 میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکان برق شهر تهران پرداخت شد و از هر دو مشترک تهرانی، یک مشترک مشمول پاداش صرفه‌جویی شد که برخی قبض‌ها به صورت رایگان و برخی با کاهش هزینه مواجه شد.

او افزود: در ایام پیک تابستان امسال، بالغ بر 500 میلیون کیلووات ساعت صرفه‌جویی در مصرف برق داشتیم و درحالی‌که بدون محدودیت برق مصرفی مردم در تهران تأمین شد، 6درصد انرژی بیشتر نسبت به سال گذشته، در تهران تأمین شد.

ناظریان با بیان اینکه در تابستان امسال، افزایش 1.5 درجه‌ای دما را در شهر تهران داشتیم، گفت: برای تابستان سال آینده 150 برنامه با اعتباری بالغ بر 2.5 همت تنظیم شده تا تابستان 1403 را نیز بتوانیم بدون خاموشی سپری کنیم.

او ادامه داد: 1000 طرح عملیاتی در راستای نوسازی و زیرسازی شبکه برق تهران و همچنین برنامه‌های مختلفی در حوزه صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق تهران برای تابستان آینده در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به اقداماتی که برای تکمیل و توسعه سیستم‌های کنترل ارتقای سطح خدمات در حوزه مشترکین شهر تهران انجام شده، گفت: تمامی اطلاعات مشترکین برق تهران برداشت شده و امروز این قابلیت را داریم که به صورت نقطه به نقطه ارائه خدمات به مشترکین برق تهران داشته باشیم و در راستای ارتقای سطح رضایتمندی از ارائه خدمات توزیع برق گام‌های اساسی برداشته شده که نتیجه آن ایجاد رضایت حداکثری در مشترکین تهرانی است./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.