سرلشکر سلامی: می‌خواهیم کشور ما مرکز تمدن جدید اسلامی شود

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم که کشور ما مرکز تمدن جدید اسلامی شود، گفت: علم تراز شخصیت کشورها را تعریف می‌کند و ما می‌خواهیم با علم به قدرت غنی، شخصیت و منزلت برسیم.

به گزارش شهروند آنلاین، نشست دانشگاه حکمت بنیان با حضور برخی از روسای دانشگاه‌های برتر و معین، صبح امروز در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.

این نشست که پس از بازدید چند ساعته رئیسی از این دانشگاه و با حضور دانشگاه‌های برتر تهران برگزار شد، با سخنرانی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران و زلفی گل وزیر علوم همراه بود.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع شرکت کنندگان در این نشست با اشاره به اینکه حضور رئیس جمهور و بازدید از دانشگاه امام حسین(ع) خاطره دل انگیزی را برای ما رقم زد، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم بخشی از رسالت خود را در احیای اصل تمدنی اسلام در ایران عزیز به ثمر برسانیم.

او با بیان اینکه وسعت جوامع به اندازه توسعه ذهن‌های آن جامعه است، گفت: ما در کشور خودمان تجربه 45 ساله‌ای داریم. امروز در دنیا اثری از کشورهای ضعیف نیست جامعه‌ای می‌ماند که قوی باشد و برای قوی بودن باید به علم و دانش مسلط شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: علم تراز شخصیت کشورها را تعریف می‌کند و ما می‌خواهیم با علم به قدرت غنی، شخصیت و منزلت برسیم.

سردار سلامی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم که کشور ما مرکز تمدن جدید اسلامی شود، گفت: در این مسیر نیازمند علم، هنر و فرهنگ هستیم و شما اساتید پیش قراولان این حرکت هستیم.

او افزود: بنده به عنوان فرمانده سپاه پاسداران خادم شما اساتید و دانشمندان هستم و اعلام می‌کنم که این نهاد آمادگی دارد که هر دانشگاه و موسسه و اساتید و دانشجویانی را که بخواهد از نزدیک با مراکز سپاه و مراکز فناوری آن از نزدیک آشنا شود این آمادگی برای حضور در این مراکز از جانب ما وجود دارد./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.