تجاوز جدید آمریکا و انگلیس علیه یمن

منابع رسانه‌ای از تجاوز آمریکا و انگلیس به منطقه‌ای در استان الحدیده یمن خبر دادند.

به گزارش شهروند آنلاین، در حالی که تحرکات خصمانه آمریکا و متحدان‌اش علیه یمن به دلیل حمایت این کشور از مردم فلسطین و ایستادن مقابل جنایات اشغالگران ضد غزه، همچنان ادامه دارد، منابع رسانه‌ای امروز از تجاوز جدید آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

شبکه المسیره در این زمینه گزارش داد که متجاوزان آمریکایی و انگلیسی منطقه «رأس عیسی» در استان الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

این تجاوزات درحالی است که شب گذشته سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروی دریایی یمن نفتکش انگلیسی «مارلین لواندا» را در خلیج عدن با موشک‌های دریایی مناسب هدف قرار داد.

در بیانیه ارتش یمن آمده است: در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و در پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان، نیروی دریایی ارتش یمن نفتکش انگلیسی (MARLIN Luanda) را در خلیج عدن با تعدادی موشک مناسب هدف قرار داد که ضمن اصابت مستقیم به آن منجر به آتش گرفتن این نفتکش شد.

در این بیانیه بار دیگر بر تداوم عملیات دریایی ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های که عازم بنادر فلسطین اشغالی می‌شوند تا توقف کامل تجاوزات و رساندن مواد غذایی و دارویی به ملت تحت محاصره فلسطین در غزه تاکید شده است.

در شرایطی که رهبری سیاسی و نظامی و ملت یمن بر ادامه عملیات‌های این کشور علیه کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ و کشتی‌هایی که به مقصد فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه تاکید دارند، آمریکا که در تشکیل ائتلاف دریایی ضد یمن شکست خورده طی روزهای اخیر دست به اقدامات متجاوزانه و خصمانه‌ علیه یمنی‌ها از جمله حمله به مواضعی در این کشور و قرار دادن مجدد نام انصارالله در لیست به اصطلاح «تروریسم» زده است./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.