مردم، آموزش،مخاطرات و امداد

رئیس جمعیت هلال احمر: 3 میلیون نفر در حال آموزش برخط هستند

رئیس جمعیت هلال احمر جزئیات برنامه‌های امدادی هلال احمر را تشریح کرد.

به گزارش شهروند آنلاین،پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با فارس«درباره برنامه این جمعیت برای امدادرسانی بهتر به مردم در مواقع وقوع حوادث مختلف»، بیان داشت: ما در حال انجام دادن چند کار خوب هستیم. یکی اینکه پایگاه‌های امدادی در کشور در حال افزایش است؛ضمن اینکه نیروهای امدادی تخصصی را بیشتر ساماندهی کرده و ناوگان لجستیک زمینی،هوایی و تجهیزات امدادی خود را تقویت کردیم.

او ادامه داد:وضعیت انبارها بهتر شده و برنامه تکمیل کردن آنها را در سال آینده در نظر داریم. آموزش‌های مستمری برای مردم در نظر گرفته‌ایم؛به طوری که اکنون ۳میلیون نفر به صورت برخط در حال آموزش هستند و به صورت حضوری نیز تقریبا ماهانه تعداد قابل توجهی آموزش می‌بینند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود:‌همچنین در مباحث اجتماعی و پرورشی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در قالب برنامه‌های خانه هلال، برنامه‌هایی را در نظر داریم.

کولیوند خاطرنشان کرد:در بخش مخاطرات سعی کردیم مردم مخاطرات را بشناسند و از آن  پیشگیری کنیم.جلوی  زلزله را نمی‌توانیم بگیریم اما می‌توانیم ساختمان‌ها را مقاوم کنیم و چیدمان را طوری کنیم که کمترین خسارت را داشته باشیم.

او متذکر شد: آموزش‌های تخصصی و مهارتی نیروهای امدادگر هلال احمر را بیشتر کرده‌ایم./

پایان پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.