۴ پرواز تهران ـ مشهد برگشت خورد

هشدار فرودگاه مشهد‌ به‌ زائران و مسافران

سخنگوی فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از بازگشت ۴ پرواز تهران ـ مشهد به‌علت کاهش دید خبر داد.

به ‌گزارش شهروند آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی فرودگاه‌های خراسان‌رضوی، حسن جعفری با بیان اینکه در حال حاضر به‌ منظور افزایش ایمنی پروازها، با توجه به کاهش دید افقی در سطح‌ شهر مشهدمقدس و مه‌گرفتی، پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد، اظهار داشت: دو پرواز 8758 و 8768 تهران-مشهد هواپیمایی چابهار و پرواز 602 تهران-مشهد هواپیمایی آسمان به تهران بازگشت.

سخنگوی فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزود: همچنین در پی کاهش دید افقی به کمتر از 400 متر در فرودگاه مشهد، پرواز 026 تهران- مشهد هواپیمایی کاسپین نیز در فرودگاه سبزوار فرود آمد.

هشدار فرودگاه مشهد‌ به‌ زائران و مسافران

اداره‌ کل فرودگاه‌های استان خراسان ‌رضوی از مسافران‌ خواست‌ پیش از‌ عزیمت‌ به فرودگاه مشهد با اطلاعات‌ پرواز‌ تماس حاصل کنند.

به‌ منظور افزایش ایمنی پروازها، با توجه به کاهش دید افقی در سطح‌ شهر مشهدمقدس و مه‌گرفتی، پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.

در همین‌ راستا زائران و مسافران، پیش از عزیمت به‌ فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس با اطلاعات پرواز فرودگاه با شماره 199 یا تلفن مستقیم 05133400019 الی 23 تماس حاصل کنند./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.