جنایت هولناک اسرائیل در مدرسه بیت‌لاهیا

تصاویر منتشر شده از یک مدرسه در شمال نوار غزه، پس از عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی از آن، جنایت هولناک جدید اشغالگران را برملا کرد.

به گزارش شهروند آنلاین، «پس از خروج نظامیان اسرائیلی از مدرسه خلیفه بن زاید در بیت‌لاهیا، اجساد حدود ۳۰ نفر در این مدرسه در حالی که در کیسه‌های پلاستیکی پیچیده و در زیر شن‌ها دفن شده بودند، پیدا شد».

برخی منابع رسانه‌ای نیز گزارش دادند که این اجساد متعلق به حدود ۳۰ نفر است که با دست‌های بسته و در حالی که چشم‌بند بر روی چشمهایشان گذاشته شده بود، اعدام  و در کیسه‌های پلاستیکی زیپ‌دار مشکی پیچیده و در شن‌ها دفن شده‌اند.

این جنایت در حالی صورت گرفته که همین جمعه پیش دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه  در پاسخ به دادخواست ارائه شده از سوی آفریقای جنوبی، رأی صادر و اعلام کرد که اسرائیل باید تمام توانش را وقف توقف نسل‌کشی در غزه کند و از تحریک مستقیم به نسل‌کشی در جریان این جنگ، جلوگیری و محرکین آن را مجازات نماید.

این نخستین‌بار نیست که رژیم صهیونیستی مرتکب چنین جنایتی در بیت‌لاهیا می‌شود، چندی پیش نیز نظامیان اسرائیلی بعد از ربودن ده‌ها فلسطینی از یک مدرسه سازمان ملل در این شهر آنها را برهنه و برخی را اعدام کردند و بقیه را به یک پایگاه نظامی منتقل کردند. برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار تصاویر این جنایت، آن را با جنایات داعش در سوریه و عراق مقایسه کردند.

پس از عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی از مدرسه خلیفه بن زاید در بیت‌لاهیا، بار دیگر آوارگان فلسطینی به این مدرسه بازگشتند اما در هنگام تمیز کردن مدرسه و قابل اسکان کردن آن، متوجه شدند که در یکی از حیاط‌های مدرسه، ده‌ها جسد پیچیده شده در کیسه‌های پلاستیکی را پیدا کردند. یکی از ساکنان این مدرسه می‌گوید، حداقل ۳۰ جسد بود اما به دلیل تجزیه شدن، قابل شناسایی نبودند./فارس

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.