محدودیت‌های ترافیکی تا ۱۴ بهمن

مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی از امروز (چهارشنبه، ۱۱ بهمن) تا شنبه (۱۴ بهمن‌) در برخی محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

به گزارش شهروند آنلاین از وزارت راه و شهرسازی، تردد موتورسیکلت‌ها به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه (۱۱ بهمن) تا ساعت ۶ صبح روز شنبه (۱۴ بهمن‌) از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

این گزارش حاکی است در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از ابتدای پل «زنگوله» به سمت چالوس به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

بر این اساس، محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه (۱۳ بهمن‌)، از ساعت ۱۴ این روز محدودیت تردد در آزادراه تهران – شمال برای خودرورهای به مقصد چالوس اعمال می‌شود. همچنین از ساعت ۱۵ این روز تردد از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) به طور کامل مسدود بوده و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) یک‌طرفه خواهد بود.

بر مبنای این گزارش، از ساعت ۲۳ روز جمعه طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود، همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

در محور هراز و در روز جمعه، در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت از محدوده «پلور» تا پلیس راه لاریجان و برعکس انجام می‌شود، همچنین در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از محور کرج – چالوس و برعکس ممنوع است.

تردد همه خودروهای تریلر همچنان از محور هراز ممنوع است. تردد خودروهای کامیون وکامیونت (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

لازم به ذکر است اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و در صورتی که وضعیت ترافیک عادی باشد، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.