فینال زودهنگام در قطر

ارزیابی بیرانوند از بازی حساس ایران و ژاپن

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بازی ایران مقابل ژاپن را سخت و حساس خواند و گفت: درست است که ژاپن بازیکنان بزرگی دارد ولی ما برای موفقیت به قطر آمده‌ایم و دوست داریم اتفاق بزرگی را برای مردم کشورمان رقم بزنیم.

به گزارش شهروند آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران فردا در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها از ساعت ۱۵ به مصاف ژاپن خواهد رفت.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران در نشست خبری قبل از بازی مقابل ژاپن اظهار داشت: از حضور نمایندگان اکثر رسانه‌های کشورهای حاضر در جام ملت‌ها در نشست خبری امروز بسیار خوشحالم. این مساله نشان می‌دهد که فردا بازی بزرگی مقابل ژاپن در پیش داریم.

او افزود: همان‌طور که امیر قلعه‌نویی گفت، بازی فردا به ‌نوعی فینال است و حیف است که یکی از این دو تیم فردا باید به خانه برگردد. بازی سختی پیش‌ رو داریم. ژاپن تیمی است که طی سال‌های اخیر پیشرفت کرده و بازیکنان بزرگی در باشگاه‌های بزرگ دنیا دارد.

بیرانوند ادامه داد: اما ایران برای موفقیت راهی جام ملت‌ها شده و دوست داریم اتفاق بزرگی را برای مردم کشورمان رقم بزنیم. این دومین بار است که در بازی مرحله حذفی به ژاپن می‌خوریم. در دوره گذشته متاسفانه نتیجه را به ژاپن واگذار کردیم و فردا هم بازی حساسی مقابل این تیم داریم.

او با اشاره به فرصت کوتاه ایران برای ریکاوری بعد از تقابل سخت مقابل سوریه گفت: فرصت کمی برای ریکاوری داشتیم و زمان قانونی و مناسبی برای انجام ریکاوری در اختیارمان نبود اما با کمک کادرپزشکی و کادرفنی توانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم و آماده بازی فردا هستیم.

دروازه‌بان تیم ملی اضافه کرد: فردا دعای میلیون‌ها ایرانی بدرقه راهمان است و کار بزرگی انجام می‌دهیم تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مانند بازی قبلی قول درخشش در ضربات پنالتی می‌دهد، گفت: گذشته‌ها گذشته است. ما فردا بازی مهمی داریم و این ریکاوری که باید انجام دهیم، به تمرکز بازیکنان ایران برمی‌گردد. ما باید ذهنمان را آماده کنیم. بازیکنان بزرگی داریم که ذهن قوی‌ دارند و می‌توانیم با آمادگی در بازی فردا حاضر شویم. سخت است خصوصا این که بازی قبلی ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم و شما این موضوع را در بدن بازیکنان دیدید. این موضوع سخت است اما ذهن ما می‌تواند کمک کند. من امروز زمانی که بازیکنان را دیدم، آماده بازی فردا بودند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.