پیام هشدار حزب‌الله به تلفن همراه شهرک‌نشینان

تسلط بر ابعاد جنگ روانی علیه صهیونیست‌ها

همزمان با درگیری‌های رزمندگان حزب‌الله و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی لبنان و سرزمین‌های اشغالی بسیاری از مقامات ارشد و سران شهرک‌های صهیونیستی در مناطق شمالی از دریافت پیام‌های هشدارآمیز بر روی تلفن‌های همراه خود خبر می‌دهند.

به گزارش شهروند آنلاین، حزب‌الله لبنان پس از وارد آوردن ضربات دردناک به ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه‌های نبرد، تاکتیک‌های جنگ روانی را نیز علیه شهرک نشینان صهیونیست آغاز کرده است.

در همین راستا روسای برخی از شهرک‌های صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی از دریافت پیام‌های هشدارآمیز حزب الله بر روی تلفن‌های همراه خود خبر می‌دهند که نشانگر تسلط حزب‌الله بر ابعاد جنگ روانی علیه صهیونیست‌هاست.

برای مثال شهردار سابق کریات شمونه در جدیدترین موضع‌گیری خود اعلام کرده که حزب‌الله همه چیز را در مورد ما می‌داند و من از جانب شهرک‌نشینان اعلام می‌کنم که 25 درصد از ساکنین هرگز به منازل خود بازنخواهند گشت.

خلیل نصرالله کارشناس لبنانی مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با تسنیم در بیروت گفت: پیام‌های ارسالی به سران شهرک‌های مرزی لبنان و فلسطین اشغالی نشانگر قدرت بالای اطلاعاتی مقاومت در برابر صهیونیست‌هاست. حزب‌الله بدین شکل از شهرک‌نشینان می‌خواهد تا کابینه اسرائیل را برای توقف نبرد در غزه تحت فشار قرار دهند.

به باور بسیاری از ناظران و کارشناسان مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، مقاومت اسلامی لبنان از طریق جنگ روانی خود علیه صهیونیست‌ها می‌کوشد تا دو هدف اصلی را محقق سازد: نخست؛ جلوگیری از گسیل ارتش اسرائیل به خاک لبنان و دوم؛ ارائه پشتیبانی‌های لازم به مقاومت در غزه./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.