لحظات دلهره‌آور در پیست اسکی شیرباد

عملیات امداد برای نجات گرفتار شدگان در انسداد برفی

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: در حادثه گرفتار شدن بیش از هزار نفر در پیست اسکی شیرباد، تلفات جانی نداشتیم و ۸ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش شهروند آنلاین، محسن ذاکریان در گفت‌وگو با برنامه «پیگیری» گفت: از روز گذشته درپی بارش برف در استان خراسان رضوی، مسیر‌های پیست اسکی شیرباد مسدود شد و بیش از هزار نفر در آن محل گرفتار شدند.

او افزود: بعد از اطلاع‌رسانی این حادثه، بلافاصله امدادگران و نجاتگران هلال احمر به همراه دستگاه‌های امدادرسان دیگر به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: حدود ۴۵۰ نفر در پیست گرفتار شده بودند و به علت انسداد مسیر، امکان بازگشت نداشتند که این افراد در ساختمان‌های پیست اسکان داده شدند.

ذاکریان افزود: حدود ۴۰۰ نفر با همکاری امدادگران به روستای دولت آباد که در ۱۵ کیلومتری پیست بود، منتقل شدند و در مساجد، حسینیه‌ها و فضا‌های گرمی که مردم روستا تدارک دیده بودند، اسکان داده شدند.

او گفت: حدود ۲۰۰ نفر هم با اطمینان از سوخت و امکانات دیگر شب را در خودروهایشان ماندند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی افزود: دستگاه‌های امدادرسان از روز گذشته تا صبح امروز مواد غذایی، وسایل گرمایشی و سوخت میان حادثه دیدگان توزیع کردند.

ذاکریان گفت: از صبح امروز که بارش برف متوقف و تا حدودی مسیر بازگشایی شده است، این افراد به تدریج از پیست اسکی درحال خروج هستند./خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.