افزایش ۳۲ میلیون مترمکعبی مصرف گاز

مدیر مرکز راهبری شرکت ملی گاز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، مصرف گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده به ۶۴۲ میلیون مترمکعب رسید.

به گزارش شهروند آنلاین، سعید عقلی مدیر مرکز راهبری شرکت ملی گاز  گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، مصرف گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده به ۶۴۲ میلیون مترمکعب رسید، یعنی ۳۲ میلیون مترمکعب از روز گذشته بیشتر مصرف شده است که امسال حدنصاب جدیدی را ثبت کرده است.

او افزود: از مجموع ۶۴۲ میلیون مترمکعب، میزان ۴۵۰ میلیون مترمکعب در بخش خانگی، ۷۷ میلیون مترمکعب در بخش صنایع غیرعمده، بیش از ۳۲ میلیون مترمکعب در بخش کشاورزی، ۲۶ میلیون مترمکعب در بخش حمل‌ونقل و حدود ۵۸ میلیون مترمکعب در بخش تجاری و عمومی مصرف شده است.

مدیر مرکز راهبری شرکت ملی گاز گفت: استان‌های تهران، کردستان و آذربایجان غربی بیشترین مصرف را در اقلیم‌های متفاوت دارند.

عقلی بیان کرد: از همه مردم تقاضا داریم با مصرف بهینه گاز در منازل خود ما را در تأمین و پایداری شبکه توزیع گاز یاری کنند.

مدیر مرکز راهبری شرکت ملی گاز گفت: استفاده از پوشش مناسب، استفاده از پرده‌های ضخیم، استفاده از شیرهای ترموستاتیک و رعایت دمای رفاه (۱۸تا ۲۱درجه) و پوشش مناسب موتورخانه‌ها و تعمیرات لازم در آنها به عنوان بخشی از راه‌های مصرف بهینه گاز توصیه می‌شود./خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.