ایران و ایرانیان در جشن 45 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی

طنین مرگ بر آمریکا در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر کشور از ساعت ۹:۰۰ صبح در برخی استان‌ها آغاز شد.

به گزارش شهروند آنلاین، یوم‌الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت 4 دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

در چهل و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم ایران سرفرازتر از همیشه با تاکید بر حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن و با بهره‌مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از‌ ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر استمرار این حرکت الهی حرکت خواهند کرد.

مردم انقلابی ایران، در 44 سال گذشته، تحت هر شرایطی به خیابان‌ها آمده‌اند و وحدت و انسجام خود را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب به رخ جهانیان کشیده‌اند و قرار است در متفاوت‌ترین 22 بهمن 44 سال اخیر، با حضوری دشمن شکن جشن تولد انقلاب را گرامی بدارند.

‌گزارش خبرنگاران از سراسر کشور از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی حکایت دارد؛ ‌امروز مردم آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تاکید کنند و با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ ایران و تصاویر شهدا، بار دیگر ‌اعلام کردند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند.

شور و شعور شیعه و سنی کردستان برای خلق حماسه

آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور و گسترده مردم در بیش از 100نقطه؛ در روستاها و شهرهای استان کردستان برگزار شد.

مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در حالی از دقایق پیش آغاز شده که بر اساس مشاهدات عینی خبرنگاران تسنیم مردم سراسر استان کردستان با حضور انقلابی و پرشور در میادین اصلی شهر حماسه حضور خود را در این ایام رقم زدند. امروز از پیر و جوان، زن و مرد به ویژه نسل اولی‌ها با خروش انقلابی بار دیگر با حضور معنادار خود با آرمان‌های امام و انقلاب بیعت کردند.

راهپیمایی مردم سنندج نیز با حضور اقشار مختلف با شعار الله اکبر که گلبانگ پیروزی انقلاب اسلامی است، از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب آغاز شده و به سمت سه راه حبیبی می‌روند تا گوش به سخنان سخنران مراسم حجت‌الاسلام سید ضیاالدین آقاجانپور نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دهند. لحظه به لحظه به تعداد حاضران در مراسم افزوده می‌شود، از نکات بارز این تجمع مردمی امسال؛ حضور گسترده و چشمگیر اقشار مختلف مردم اعم از اهل تشیع و تسنن و حضور پرشور دهه نودی‌ها، جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان است که در قالب تشکل‌های مختلف در این یوم‌الله حاضر شدند.

طنین مرگ بر اسرائیل از سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دقایقی قبل با طنین‌انداز شدن شعارهای «الله اکبر و مرگ بر آمریکا» در آسمان استان سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت اسلامی آغاز شد.

در زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان اقشار مختلف مردم از ساعت 8:30 صبح امروز تجمع پرشوری در میدان «آزادی» محل آغاز راهپیمایی داشته‌اند و راهپیمایی از ساعت 9 صبح آغاز شد.

بر اساس گزارش خبرنگاران از شهرستان‌های مختلف استان، مردم شیعه و سنی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان پهناور با حضور پرشور خود بار دیگر آمده‌اند تا برگی زرین در دفتر حماسه‌آفرینی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بزنند.

شکوه دشمن‌شکن مردم دیار خاوران در جشن 45 سالگی انقلاب

مردم  حق شناس و همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی امروز همگام و هم صدا با مردم قهرمان ایران، با حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سال 1402 به میادین شهرهای استان آمدند و در حالی که پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی در دست داشتند، 45 سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم بصیر و شهیدپرور دیار شهیدان نام آشنا‌، هم گام با دیگر هموطنان، از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، یک بار دیگر حمایت همیشگی و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی و آرمانهای  امام ورهبری را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان بیرجندی امروز قبل از شروع رسمی مراسم از مسیرهای منتهی به میدان شهداء  از جمله خیابان دانشگاه، خیابان حکیم نزاری ، خیابان شهدا ، خیابان منتظری، خود را به اجتماع بزرگ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رسانده‌اند.

راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و فریادهای الله اکبر یاد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم را گرامی داشته و یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

سیل جمعیت مردم شهرستان  بیرجند و 10 شهرستان دیگر استان خراسان جنوبی از نخستین ساعات امروز به سوی خیابان های اصلی شهرها سرازیر شد و بی توجه به تحریم ها و تهدید های دشمنان توفنده تر از 22 بهمن 57 به ندای ولایت لبیک گفتند.

قشرهای مختلف مردم با سردادن شعارهای انقلابی مانند « خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است»، « ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» ،« خامنه ای خمینی دیگر است»، « مرگ بر آمریکا» و« مرگ بر اسراییل» بار دیگر با آرمان های والای خمینی کبیر (ره ) ، شهدای والامقام و مقام عظمای ولایت عهدی دوباره بستند.

طنین فریاد مرگ بر آمریکا از کنار خلیج‌ فارس

در  چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با عنوان جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن صبح امروز مراسم راهپیمایی 22 بهمن از میدان رئیس علی دلواری بوشهر آغاز شد و تا ورزشگاه شهید بهشتی این شهر ادامه یافت.

راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، استاندار، اقشار مختلف مردم با شکوه خاصی برگزار شد و با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، سپهبد شهیدم راهت ادامه دارد، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی ایران وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با شعارهای بیست و دو بهمن – خار به چشم دشمن، پیام انقلاب ما همین است – کلید فتح ما به دست دین است، روز حماسه روز انتخاب است – حضور ما ضامن انقلاب است، ما ملت شهادتیم – فدایی ولایتیم، ما ملت شهادتیم – ایرانی با غیرتیم، نصر من الله و فتح قریب – مرگ بر آمریکای مردم فریب، راه رهایی بشر جز این نیست – محو رژیم غاصب صهیونیست، کودک کش صهیونیست – نابودی تو قطعی ست، یاد امام خمینی پاینده باد – خامنه‌ای، رهبر ما زنده باد ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و ما ذوالفقار حیدریم  – فدائیان رهبریم،  بیعت مجدد خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری اعلام کردند./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.