مخبر: ایستادگی مقتدرانه ایران موجب حیرت دشمنان است

معاون اول رئیس جمهور گفت: ایران عزیز با همه سختی‌ها سربلند ایستاده و دشمن امروز با دیدن این سطح از پیشرفت و اقتدار حیرت‌زده، مسیر جمهوری اسلامی را رصد می‌کند.

به گزارش شهروند آنلاین، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با اشاره به حضور گسترده مردم،گفت:مردم پیرو راه حضرت امام و پشت سر رهبری معظم انقلاب هستند و این یعنی مشروعیت نظام سال به سال و نسل به نسل بیشتر می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور همچنین درباره ضرورت مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انقلاب ما مردمی است؛ ایجاد این انقلاب مردمی بوده و ادامه و حفظ آن نیز با حضور مردم خواهد بود. صاحب این انقلاب مردم هستند و رأی آنها در پیشبرد امور موثر است.

او ادامه داد: تمام مسئولین منتخب مردمند و وقتی مردم در صحنه انتخابات، راهپیمایی و … حضور داشته باشند؛ با مشارکت آنها و با انتخاب و هوشمندی ایشان، مشکلات هم قابل حل است. باید بدانیم که تنها راه عبور از مشکلات، حضور مردم در صحنه است، حال چه صحنه راهپیمایی و چه صحنه انتخابات باشد.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: به لطف خدا پیروزی با مردم است و آینده کشور روشن خواهد بود.

محمد مخبر درباره اولویت‌های مجلس آینده گفت : به تعبیر حضرت امام، مجلس در رأس امور است، بنابراین مجلس واقعاً می‌تواند در تغییر و بهبود امور موثر باشد. یک مجلس خوب، انقلابی و در خط نظام و رهبری می‌تواند اوضاع را تغییر داده و موثر واقع شود.

او همچنین در پایان با اشاره به آینده رو به پیشرفت کشور گفت: دولت سیزدهم خود را وقف مردمی کرده است که ولی‌نعمت انقلاب اسلامی‌اند و یقین دارم با تلاشی که در حال انجام است، آینده برای ایران و جوانان عزیز بسیار روشن است. تمام همت ما در دولت، خدمت به مردمان ایران عزیز و رفع مشکلات در تمام حوزه‌هاست./فارس

پایان پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.