آرامش؛هدیه امدادگران به جشن ملی 22 بهمن

قدردانی رئیس جمعیت هلال‌احمر از پوشش امدادی راهپیمایی

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی‌با قدردانی از حضور مشتاقانه و پرشور امدادگران این جمعیت در خدمت‌رسانی و پوشش امدادی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: امدادگران، پرتوهای آرامش را در این جشن بزرگ ملی به راهپیمایان پرشور هدیه دادند.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر متن پیام دکتر کولیوند به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در اقیانوس بی‌کران راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، امدادگران،نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر موج‌های خروشان مهر و امداد بودند که پرتوهای آرامش را در این جشن بزرگ ملی به راهپیمایان پرشور هدیه دادند.

خدمات گوناگون همکاران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور، یک رُخ از سیمای آرمان‌هایِ به ثمر نشسته انقلاب اسلامی‌بود که ثابت کرد جوانان امدادگر و داوطلب جمعیت هلال احمر ثمره‌های راستین انقلابِ امام (ره) و مردم هستند که امروز در لباس امدادگر، نجاتگر و داوطلب در محور ولایت فقیه و با سیره جهادی و روحیه انقلابی به مردم خدمت می‌کنند.

قدردانی خویش را از همکاران، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر که مشتاقانه و خستگی‌ناپذیر به مردم شریف شرکت‌کننده در راهپیمایی به‌یادماندنی بهمن ۱۴۰۲ خدمت کردند و پا به پای آنان در مسیرهای راهپیمایی حاضر بودند، ابراز می‌دارم و از خداوند متعال برای تمامی آنان سلامت و سرفرازی روزافزون خواستارم. ان شاء الله همواره در مسیر کار و زندگی سربلند، موفق و مایه افتخار باشید.

پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران/

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.