دستگیری قمه‌کش‌های اجاره‌ای!

رئیس عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباش قمه به‌دست اجاره‌ای خبرداد که با گرفتن۴۰۰ میلیون تومان یک جوان را مصدوم کردند.

به گزارش شهروند آنلاین،سرهنگ سعید راستی رئیس عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران  در گفت‌وگو با فارس از دستگیری اراذل و اوباش اجاره‌ای قمه به دست خبر داد.

او گفت: در پی ضرب و جرح هولناک جوانی ۲۸ ساله در غرب تهران توسط دو نفر شرور سابقه‌دار در بهمن ماه سال جاری موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

سرهنگ راستی تصریح کرد: این اراذل با استفاده از شمشیر و قمه در مقابل محل سکونت، جوان بی‌گناه را مورد ضربات سنگین شمشیر از ناحیه اعضای بدن شامل دست‌ها، پا، سر و سایر اعضای بدن قرار داده و زمینگیر کردند به طوری که موجب قطع انگشت و ناکارآمدی عصب‌های دست‌ها و یک پای این جوان شدند.

او افزود: به محض وصول خبر این شرارت هولناک، تلاش‌های کارشناسان تیم‌های عملیات سازمان اطلاعات تهران به منظور شناسایی ضاربین آغاز و پس از سه شبانه‌روز اقدامات میدانی دو نفر شرور این جنایت شناسایی شدند.

سرهنگ راستی ادامه داد: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد این اراذل در مقابل دریافت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به اجاره فردی درآمده‌اند تا نسبت به ضرب و جرح این جوان اقدام کنند که پس از تکمیل شدن تحقیقات میدانی روز جاری هر دو شرور مزبور در غرب تهران در چنگال مامورین گرفتار و علی‌رغم مقاومت و درگیری با ماموران پای یکی ازمتهمان از ناحیه زانو شکسته شده است که یادشدگان، تحت نظر قرار گرفتند.

او خاطرنشان کرد: تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به اجیر کردن این شرورها کرده؛ کماکان ادامه دارد./فارس

پایان پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.