تصویب اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی آموزش کشور

در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در گزارش‌های جداگانه‌ای از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر و همچنین نمایشگاه اسباب بازی ایرانی، به تشریح کیفیت برگزاری این رخداد‌های فرهنگی پرداختند.

به گزارش شهروند آنلاین، بر اساس گزارش‌های ارائه شده جشنواره‌های هنری دهه مبارک فجر که در حوزه‌های تئاتر، موسیقی، کتاب و فیلم، با ارائه آثار و محتوای انقلابی و نمایشگاه اسباب‌بازی ایرانی-اسلامی با ارائه آثار به منظور تقویت هویت ملی، محلی و مذهبی و با مشارکت فعال نخبگان و فعالان این عرصه‌ها از سراسر کشور برگزار شد، با استقبال و حضور پرشور مردم مواجه شده‌اند.

در ادامه جلسه امروز همچنین اعطای فرصت فراگیر آموزش زبان فارسی به دانشجویان بین‌المللی همز‌مان با تحصیل در ایران، ماده واحده راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری نرم و صنایع خلاق و فرهنگی کشور و سند ملی ترویج خواندن و مطالعه مفید نیز به تصویب اعضا رسید.

اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی آموزش کشور که ماده واحده آن قبلا به تصویب رسیده بود نیز در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و با اصلاحاتی به تصویب نهایی رسید./خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.