روزهای خوب دریاچه ارومیه کِی فرامی‌رسد؟

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه گام دوم احیای دریاچه ارومیه آغاز شده است، گفت: وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو باید به وظایف خود عمل کنند تا شاهد روزهای خوب در این دریاچه باشیم.

به گزارش شهروند آنلاین، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز چهارشنبه – ۲۵ بهمن ماه – در حاشیه نشست هیات دولت در مورد احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: با تلاش همکاران در شرایطی که بارش وجود نداشت این دریاچه وضعیت مناسبی از لحاظ آب و تنوع زیستی دارد و اکنون وضعیت احیای دریاچه مناسب است.

او با اشاره به اینکه گام دوم احیای دریاچه ارومیه آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد که وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو به وظایف خود عمل کنند و دریاچه ارومیه روزهای خوبی را شاهد باشد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: در مورد دریاچه ارومیه قبلا با کشورهای مختلف از جمله ژاپن همکاری شده بود ولی درحال حاضر همکاری نداریم.

وضعیت سلامت شیر باغ وحش مشهد در حال بررسی است

سلاجقه درباره وضعیت سلامت شیر باغ وحش مشهد نیز گفت: بر فعالیت این باغ وحش‌ها نظارت داریم و کارهای تیمارگری شیر باغ وحش مشهد در حال انجام است. اگر سهل‌انگاری صورت گرفته باشد حتما از لحاظ قانونی برخورد خواهد شد.

او تصریح کرد: به احتمال زیادی لاغری این شیر از بیماری و کهولت سن است که باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.