تسهیلات ارزان و بلاعوض برای دانش‌بنیان‌ها

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌ جمهور گفت: دولت از واحدهای دانش‌بنیان و فناور با اعطای تسهیلات ارزان و بلاعوض حمایت می‌کند.

به گزارش شهروند آنلاین، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی روز شنبه در دیدار با حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، افزود: در سفرهای استانی فهرست مسائل شرکت‌های دانش بنیان استان‌ها احصا و مورد به مورد رسیدگی می‌شود.

او اظهار کرد: طبق سازوکار تعریف شده مسائل شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله مجوزهای مورد نیاز و تامین منابع در فرصت زمانی کوتاهی حل و فصل می‌شود.

دهقانی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های دانش‌بنیان استان زنجان، افزود: زنجان در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی فرصت‌های قابل توجهی برای توسعه و پیشرفت دانش‌بنیان‌ها دارد.

معاون رئیس جمهور گفت: ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های دانش‌بنیان نیاز به توجه و حمایت دارد و اقدمات لازم هم در این راستا انجام شده است.

او ادامه داد: واحدهای دانش‌بنیان استان زنجان در زمینه تولید محصولات فناورانه حرکت‌های خوبی کرده‌اند و امیدواریم در آینده شاهد درخشش و رشد و توسعه بیشتر این واحدها باشیم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس ‌جمهور در جریان سفر یک روزه خود با حضور در شرکت ایران ترانسفو از خطوط تولید و نمایشگاه دستاوردهای این مجموعه نیز بازدید کرد.

حضور در آیین افتتاح مرکز نوآوری و فضای کار اشتراکی، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای اکوسیستم فناوری استان و رونمایی از محصولات و تندیس زنجیره‌های استان در دانشگاه زنجان، برگزاری جلسه با روسای دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و نخبگان استان و حضور در آیین افتتاح سرنگ شفا در سلطانیه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌ جمهور به استان زنجان است./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.