چرا انتخابات پرشور خواهد بود؟

جانشین فرمانده کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌، گفت: دشمن با انتخابات پرشور باز هم اشتباهات محاسباتی خود را خواهد دید.

به گزارش شهروند آنلاین، دریادار پاسدار ‌علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در یادواره هزار شهید شهرستان شوشتر اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون که 45 سال گذشته جبهه باطل یک روز هم در مسیر دشمنی تمام‌عیار با جمهوری اسلامی متوقف نشده که البته طبق وعده الهی در نبرد حق و باطل پروردگار متعال پشتیبان حق است.

او افزود: در کنار این مساله باید اشاره کنیم که آمریکا و همدستانش به عنوان شیاطین بزرگ بار‌ها و علناً اعلام کرده‌اند که یک بار هم در برابر جمهوری اسلامی به پیروزی دست نیافته‌اند.

او با اشاره به آیات قرآن در خصوص پیروزی نهایی حق بر باطل ابراز کرد: هرچه بیشتر به تکالیف خود عمل کنیم تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی جبهه حق بر باطل بیشتر ظهور می‌یابد. نمونه انجام این تکالیف را رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس نشان دادند که با گذشت از جان و تقدیم 200 هزار شهید همراه شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: ما به بهانه شهدا در اصل برای خودمان مراسم می‌گیریم تا انشاءالله دستمان را بگیرند و حتماً این اتفاق خواهد افتاد چرا که وعده الهی است و در این خصوص تا می‌توانیم باید یاد شهدا را زنده نگه داریم، چون خداوند متعال به شهید جایگاه شفاعت داده که بسیار قابل توجه است.

او اضافه کرد: مردم بزرگوار ایران اسلامی خصوصاً غیرت‌مندان خوزستان در دوره‌های مختلف مانند دفاع مقدس و در عصر کنونی همانند 22 بهمن سال جاری نشان دادند که تکالیف خود را به خوبی می‌شناسند و به آن عمل می‌کنند؛ لذا امیدواریم در 11 اسفند ماه با حضور پررنگ خود در انتخابات هم امر رهبری را اطاعت نموده و به عزت جمهوری اسلامی بیفزاییم.

او گفت: رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی در دوره‌های گذشته در ماه‌های منتهی به انتخابات به این رویداد مهم اشاره می‌کردند، اما برای انتخابات امسال از ابتدای سال در سخنرانی‌های مختلف تاکیدات فراوانی داشتند که نشان از اهمیت این دوره دارد.

او اذعان کرد: یکی از نتایج پرشور بودن انتخابات این است که دشمن باز هم اشتباهات محاسباتی خود را خواهد دید و ضربه بسیار سنگینی را بر پیکره خود لمس می‌کند./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.