خبر داری؟

تدارک ویژه امیر عظیمی برای شام آخر «فجر»

امیر عظیمی خواننده پاپ کشورمان دو سال بعد از آخرین کنسرتش، در شب آخر سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر میزبان مخاطبان این رویداد بود.

به گزارش شهروند آنلاین، کنسرت امیر عظیمی خواننده پاپ کشورمان شامگاه یکشنبه -۲۸ بهمن ماه – در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و در آخرین شب سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر برگزار شد.

دقایقی پس از اینکه گروه امیر عظیمی روی صحنه آمدند، این خواننده پاپ با قطعه «خبر داری؟» در میان تشویق‌های مخاطبان وارد صحنه شد.

عظیمی در ادامه و پس از اجرای «ماه بانو جان» عنوان کرد: دم همه شما گرم. خوشحالم که دوباره شما را می‌بینم. این را بدانید که با تمام قلبم اینجا حضور دارم. دو سالی می‌شد که کنسرت نداشتم، اما حالا با تمام قلبم اینجا آمده‌ام و با تمام احساسم برای شما می‌خوانم. شما بزرگترین سرمایه‌ای هستید که من دارم، این عشق در سینه من چیزی است که شما به من هدیه دادید؛ این را بدانید که سرم را برای شما روی صحنه می‌گذارم.

عظیمی سپس «عشق بی احساس» را اجرا کرد، در ادامه به معرفی یکی از مهمانان خود پرداخت و بیان کرد: امشب من رفیقی بسیار با عشق، با احساس، دوست‌داشتنی و مولف در این جمع دارم که اتفاقا قلم خوبی دارد و آهنگ‌های خوبی هم می‌سازد که او را دلی دوست دارم، او آصف آریاست.

«حیف من، حیف تو» دیگر قطعه‌ای بود که این خواننده‌ پاپ اجرا کرد و بعد از آن گفت: من و رفقایم یک هفته تمرین کردیم تا به این نقطه رسیدیم پس دوست دارم هنگام معرفی آنها سالن تشویقشان کنید، گیتار بیس گروه ما ماکان فرجی، مهرداد قاسمی نوازنده پرکاشن، مهرداد نوروزی نوازنده گیتار الکتریک، عارف محجوب و… از اعضای گروه من هستند.

«نیمه دیگر»، «مجمع الناز»، «قفس» از دیگر قطعاتی بود که امیر عظیمی در این کنسرت اجرا کرد.

این خواننده جوان در ادامه مطرح کرد: دوست داشتم این معرفی را قبل از اجرای «نیمه دیگر» انجام بدهم چون من رفیقی دارم که وقتی داشتیم «نیمه دیگر» را می‌ساختیم یعنی حدود 9 سال قبل، به او گفتم یک روز این آهنگ را روی صحنه اجرا می‌کنیم و حالا ما اینجا روی صحنه هستیم.

او در ادامه قطعه «مجنون»، «یار تویی»، «گل» را اجرا کرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد و سپس به معرفی یکی از تهیه‌کنندگان موسیقی پرداخت، او در این معرفی گفت: هیراد همیشه برادرانه پشت من ایستاده و با هم پیچ و خم زیادی را رد کرده‌ایم، یکی دیگر از تهیه‌کنندگان بسیار خوب که در کار خود فوق‌العاده است و قدم روی چشم من گذاشته و به اینجا آمده منوچهر حسنی است.

امیر عظیمی که در بخش‌هایی از این کنسرت خود به نواختن گیتار می‌پرداخت، قطعه دیگری را اجرا کرد و در معرفی آن گفت: از زمان نوشتن شعر این ترک تا پخش آن ۱۰ ساعت طول کشید. این یک قطعه واقعی است که تمام احساسم را درگیر کرده و دوست دارم اینجا اجرا کنم. این قطعه «فیلم، سیگار، خواب و بی پولی» بود که این خواننده پاپ بعد از اجرای آن عنوان کرد: امیدوارم همیشه جیب‌هایتان پر پول باشد.

عظیمی در ادامه مطرح کرد: امشب جای دو نفر خالی است که دوست داشتم اینجا بودند ولی نیستند. امیدوارم کنسرت بعدی ایران باشند و آنها را ببینیم؛ محسن رجب‌پور تهیه‌کننده من که جایش خالی است و مهیار رجب‌پور که به شکل آنلاین روی خط است.

عظیمی پس از اجرای «توی آسمون» بیان کرد: امشب تکه‌های قلبم من اینجا هستند. خدا پدر و مادرهایی را که در جمع ما نیستند، رحمت کند و آنهایی را که هستند، حفظ کند. مهمترین چیز پدر و مادر است و هرچه داریم از آنهاست به نظرم باید تلاش کرد تا لب آنها خندان باشد. امیدوارم خدا به من عمری بدهد که باعث سر بلندی آنها باشم. پدر و مادرم اینجا هستند.

پایان‌بخش کنسرت امیر عظیمی اجرای دوباره «حیف من، حیف تو» در میان تشویق‌های مخاطبان بود.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه در بخش‌های رقابتی (جایزه باربَد) و غیررقابتی با حضور ۲۱۰۹ هنرمند همزمان در تهران و استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، سمنان، فارس، گلستان، مرکزی، مازندران، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، کرمان و هرمزگان برگزار شد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.