ممنوعیت سفر به مازندران از جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز گفت: باتوجه به اجرای عملیات عمرانی و انسداد این مسیر ، تردد در مسیر جاده کرج – چالوس فقط برای افراد محلی میسر است و مسافران برای سفر به استان مازندران اصرار نکنند.

به گزارش شهروند آنلاین،سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: برخی مسافران اصرار به سفر در این مسیر را دارند که ماموران پلیس راه به آنها اجازه ادامه مسیر را نخواهند داد.

او اضافه کرد : با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج – چالوس در حوزه جغرافیایی استان مازندران این جاده و آزادراه تهران – شمال در حوزه استان البرز از روز گذشته به طور کامل بسته شد.

کرمی بیان کرد: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته در کیلومتر ۶۵ دراستان مازندران به مدت سه روز ادامه دارد.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: تردد در مسیر جاده کرج – چالوس فقط برای افراد محلی میسر است و مسافران برای سفر به استان مازندران اصرار نکنند.

کرمی گفت: طبق برنامه زمانبندی شده اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج – چالوس در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه‌شنبه ۲۹ بهمن الی یکم اسفند ماه جاری از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ به مدت سه روز ادامه دارد.

نیمی از مسافت جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج -چالوس مربوط به استان مازندران و نیمی دیگر درحوزه استان البرز است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.