شرط عبور از جاده کرج – چالوس

رئیس پلیس راه البرز گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ برای رانندگانی که قصد تردد در جاده برفگیر کرج – چالوس و طالقان را دارند، الزامی است .

به گزارش شهروند آنلاین،سرهنگ پیمان کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بارش برف که از شب گذشته در استان البرز آغاز شده ، لغزندگی جاده‌ها و کندی تردد خودروها را به همراه داشته است.

او اضافه کرد: براین اساس ماموران پلیس راه در ابتدای محور کرج – چالوس و هشتگرد – طالقان از ادامه حرکت خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد.

کرمی بیان کرد: متاسفانه برخی رانندگان بدون بررسی وضعیت زنجیر چرخ وارد مسیرهای برفگیر می‌شوند که ادامه مسیر برای آنان مشکل‌ساز خواهد شد.

او افزود: افزون بر زنجیر چرخ، سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرواز موارد مهمی است که رانندگان باید مدنظر قرار دهند.

کرمی یادآور شد: همراه داشتن لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز گفت :با توجه به بارش برف، احتمال سقوط بهمن در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج – چالوس دور از انتظار نیست .

او یادآورشد: رانندگان نیز باید فاصله طولی را رعایت کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

او گفت : پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظرمستقر شده است.

کرمی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده‌ها را از پلیس راه کسب کنند.

او افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است. جاده کرج – چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر یکی از محورهای گردشگری کشور است که نیمی از آن درمحدوده استان البرز و نیمی دیگر دراستان مازندران است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.