غلبه پرسپولیس بر ذوب آهن

پرسپولیس در یک بازی جذاب و پر موقعیت، با گل پنالتی گئورگی گولسیانی سه امتیاز از ذوب آهن گرفت.

به گزارش شهروندآنلاین، پرسپولیس در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در یک بازی حساس به مصاف ذوب آهن در فولادشهر اصفهان رفت.

این اولین بازی نیم فصل دوم بود که اوسمار توانایی استفاده از تمام خریدهای جدید خود را داشت اما ترجیح داده آنها را نیمکت نشین کند و با به زمین رفتن آنها در نیمه دوم کیفیت‌شان تا حد خوبی مشهود بود.

پرسپولیس درحالی به مصاف ذوب آهن رفت که علیرضا بیرانوند محروم بود و شهاب زاهدی نیز از پرسپولیس جدا شده تا ترکیب برنده و اصلی سرخ‌ها مقابل تراکتور دو تغییر اجباری داشته باشد. با این حال سرخ‌ها با کلین‌شیت امیررضا رفیعی ۲۱ ساله و پنالتی چیپ گئورگی گولسیانی یک بر صفر برنده شدند.

در دقیقه ۸ خطای مجید علیاری در محوطه روی گولسیانی باعث شد مدافع گرجستانی محسن فروزان را تسلیم کند. در ادامه نیمه اول پس از این گل ذوب آهن سعی کرد میدان‌داری کند و به دروازه حریف نزدیک بشود اما سرخ‌ها خوب بازی را اداره کردند و برنده به رختکن رفتند. در این نیمه عیسی آل‌کثیر نیز فرصت داشت در موقعیت تک به تک به ذوب آهن گل بزند.

در نیمه دوم خطای خشن آذرباد ذوبی‌ها را ده نفره کرد تا اوسمار به مرور ستاره‌های جدیدش را وارد زمین کند و با اجرای بازی ترکیبی زیبا و در عمق بارها خلق موقعیت کند اما فرصت‌های پرسپولیس یکی پس از دیگری با مهارهای فروزان و بی دقتی مهاجمان از دست رفت تا همان یک گل سهم پرسپولیس باشد.

سرخ‌ها پس از تراکتور، ذوب آهن را نیز شکست دادند تا اوسمار حالا جو آرامی را تجربه کند. پرسپولیسزدر این بازی نمایش خوب و دلچسبی داشت و سه امتیاز را نیز به دست آورد.

ورزش سه

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.