تأمین امنیت انتخابات با ۳۰۰ هزار نیروی امنیتی

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: بیش از ۳۰۰ هزار نیروی امنیتی محافظت از انتخابات را برعهده دارند.

به گزارش شهروند آنلاین، سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با حضور در وزارت کشور، رای خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

میر احمدی در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: امروز روز به یادماندنی و خلق حماسه بزرگی توسط ملت شریف و بصیر ایران است. امروز روز غلبه ما بر دشمنان خود و شیاطین است.

معاون امنیتی وزیر کشور کرد: به فرمان رهبری در ساعات اولیه اخذ رای، مردم در صفوف فشرده و بهم پیوسته مردم حتی از ساعات قبل از آغاز در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند.

او افزود: از بعد امنیتی هم با هوشیاری، بیداری و تصرف همه دستگاه‌های اطلاعاتی، بسیجیان، ارتشیان، پاسداران و سربازان گمنام امام زمان(عج) و مرزبانان از امنیت کامل برخوردار هستیم و این انتخابات با مشارکت و امنیت مثال زدنی برگزار ‌خواهد شد.

او یادآور شد: بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر مشغول محافظت از  امنیت انتخابات هستند. ‌تلاش‌های دشمنان برای نیامدن مردم پای صندوقها رای به صورت همه‌جانبه انجام می‌شود اما این تلاش‌های هم مذبوحانه است و پیروز نخواهند شد.

میراحمدی تصریح کرد: مردم عزیز به این شایعه‌ها خصوصا در حوزه امنیتی توجه نکنند. اگر خبر و مساله‌ای باشد به عنوان راوی اول به اطلاع ملت شریف ایران می‌رسانیم. درحالی که صداوسیما در حال پخش صفوف فشرده در سراسر کشور است، بنگاه‌های دروغ پراکنی از خالی بودن شعب اخذ رأی خبر می‌دهند.

رئیس ستاد امنیت انتخابات ابراز امیدواری کرد: شاهد حماسه بزرگی خواهیم بود که به دست ملت ما رقم خواهد خورد و مردم تضمین کننده امنیت و منافع کشور خواهند بود. آینده کشور به دست مردم رقم می‌خورد./فارس

پایان پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.