کدام مدارس روز شنبه تعطیل شدند؟

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: مدارسی که در شهرهای و روستاهای مختلف استان تهران محل استقرار شعبه اخذ رای بودند، فردا /شنبه ۱۲ اسفند/ تعطیل است.

به گزارش شهروند آنلاین، سیدعباس جوهری شامگاه شنبه در ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تصمیم براساس حضور عوامل اجرایی در این مدارس تا پاسی از شب برای برگزاری فرآیند انتخابات و شمارش آرا اتخاذ شده است.

او افزود: مدارسی که محل اخذ رای در استان تهران هستند به دلیل تمدید وقت زمان رای‌گیری و اینکه زمان شمارش آرا نیز به طول خواهد انجامید، فردا تعطیل است.

جوهری اضافه کرد: تعداد مدارسی که حوزه اخذ رای بودند، کم هم نیست لذا طبق روال گذشته این مدارس تا پایان شمارش آرا باید در اختیار ستاد انتخابات باشند که در این مورد با رایزنی آموزش و پرورش تصمیم به تعطیلی آنها در روز شنبه گرفته شد.

به گزارش ایرنا، استان تهران با ۳۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه و ۱۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.