قدردانی اینفانتینو از رئیسی

فوتبال ایران در حال شکوفایی است

رئیس فیفا به مناسبت سالروز سفرش به ایران، پستی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از فدراسیون فوتبال، جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به مناسبت سالروز سفرش به ایران، در پستی در صفحه‌ شخصی خود اعلام کرد:

در چنین روزی در سال ۲۰۱۸، من به کشور زیبای جمهوری اسلامی ایران سفر کردم تا درباره توسعه‌ فوتبال به ویژه حوزه‌ بانوان گفت‌وگو کنم. من بسیار خوشحالم که پیشرفت قابل توجهی را از آن زمان می‌بینم. سال گذشته حدود ۳۰۰۰ بانو در دربی تهران بین دو تیم پرسپولیس و استقلال حضور داشتند.

در مسابقات اخیر شاهد کسب مقام سومی ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات بودیم. از حسن روحانی، رئیس جمهور سابق که در سال ۲۰۱۸ ملاقات کردم و همچنین ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فعلی جمهوری اسلامی ایران که سال گذشته گفت‌وگو‌های پرباری با او داشتم، بسیار سپاسگزارم.

خوشحالم که تلاش‌های ما منجر به نتایج مثبت می‌شود، زیرا فوتبال در کشور ایران در حال شکوفا شدن است و فیفا از ابتکارات مختلف برای توسعه حمایت می‌کند. همچنین از همه‌ اعضای فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به رهبری مهدی تاج به دلیل نقشی که در پیشبرد فوتبال داشتند، تشکر می‌کنم. همه در ایران می‌توانند از حمایت مستمر فیفا در تعمیم فوتبال به افراد بیشتری در کشور مطمئن باشند./خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.