تسریع امدادرسانی هلال احمر به سیل‌زدگان با پرواز بالگردها

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از آغاز عملیات امدادرسانی هوایی و پرواز 2 بالگرد هلال‌احمر در سیستان و بلوچستان برای امدادرسانی به سیل زدگان خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در گفت وگوی زنده تلویزیونی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفت: بعد از وقوع سیل در جنوب سیستان و بلوچستان تیم‌های امدادی هلال احمر با تمام توان در جهت ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان حضور پیدا کردند.

او در ادامه بیان کرد: بیش از 150 تیم عملیاتی با پشتیانی 5 استان همجوار در منطقه حضور دارند و مشغول امدادسانی به متاثرین از سیل و آبگرفتگی در این استان هستند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه تا روز گذشته به علت  نامساعد بودن شرایط جوی امکان پرواز بالگردهای هلال احمر وجود نداشت افزود: از صبح امروز  و بعد از مهیا شدن امکان انجام عملیات امدادرسانی هوایی ۲ بالگرد هلال احمر در حال ارائه خدمات به مردم گرفتار شده در مناطق صعب‌العبور هستند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: 7 هزار بسته غذایی آماده توزیع بین سیل‌زدگان است و تاکنون 10 هزار تخته پتو نیز بین متاثرین از این حوادث جوی توزیع شده است.

سلیمانی گفت: 75 دستگاه خودروی عملیاتی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند و تیم‌های امدادی هلال‌احمر تا پایدار شدن شرایط در کنار مردم این استان خواهند بود./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.