جدیدترین آمارهای کرونا/۳۵۴ مبتلای جدید و هشت فوتی

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جدیدترین آمارهای کرونا در هفته گذشته را منتشر و اعلام کرد: از ششم تا دوازدهم اسفند سال جاری ۳۵۴ مبتلای جدید شناسایی شدند و هشت مورد براثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهروندآنلاین از وزارت بهداشت،‌ از یکشنبه هفته گذشته تا امروز ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۸۰ نفر آنها بستری شدند.

براساس این گزارش، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۶۲۷ هزار و ۸۶۳ نفر رسید و تاکنون ۵۹ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

طبق این آمارها، در طول هفت روز گذشته هشت نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۸۳۷ نفر رسید.

بستری ۱۷ بیمار کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها

تاکنون هفت میلیون و ۳۹۲ هزار و ۶۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند اما ۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

براساس آخرین آمارهای وزارت بهداشت، تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۹۵۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۲۱۶ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۹۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۲۶۷ دُز رسید./ایرنا

انتهای پیام
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.