زائران زودتر هزینه تکمیلی حج 1403 را واریز کنند

با توجه به اینکه صدور ویزای زائران حج 1403 در روزهای آینده آغاز می‌شود، سازمان حج از زائران خواست تا زودتر هزینه این سفر معنوی را به طور کامل بپردازند.

به گزارش شهروندآنلاین، امروز یکشنبه 13 اسفند آخرین فرصت واریز 22 تا 48 میلیون تومان به عنوان هزینه تکمیلی حج تمتع 1403 است. زائرانی که در نخستین روزِ باز شدن انتخاب کاروان‌ها اقدام کردند، با توجه به مهلت 5 روزه امروز باید هزینه سفر را متناسب با کاروان انتخابی بپردازند. رئیس سازمان حج سیدعباس حسینی می‌گوید که با توجه به اینکه در روزهای آینده روند صدور ویزای زائران حج آغاز می‌شود، «باید زائران کل هزینه این سفر را زودتر بپردازند.»

در نخستین روز آغاز انتخاب کاروان‌های حج آینده که در 6 اسفند انجام شد، بیش از 55 هزار نفر کاروان‌بندی شدند. البته اعلام شد که جاماندگان حج 99 هم که به هر دلیلی به این سفر معنوی مشرف نشده بودند، بسته نه نوع کاروان باید 38 تا 55 میلیون تومان دیگر بدهند.
در صورت وجود ظرفیت خالی، استان‌ها متناسب با درخواست‌ها از زائران ثبت‌نام به عمل می‌آورند. البته متقاضیان جدید باید هزینه سفر را به طور کامل بپردازند. گفته می‌شود که «تاکنون بیش از 30 هزار نفر هزینه سفر را به طور کامل پرداخته‌اند.» یعنی حدود نیمی از زائران./ فارس
انتهای پیام
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.