پرواز جنگنده‌ها در آسمان البرز

مردم نگران نباشند

فرودگاه بین‌المللی پیام از برپایی نمایشگاه صنعت هوایی ‌در این مجموعه خبر داد و اعلام کرد: در حاشیه این نمایشگاه هواپیماهای نظامی کشور به پرواز در می آیند که جای نگرانی نیست.

به گزارش شهروند آنلاین، روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام ‌در اطلاعیه‌ای از برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی در این فرودگاه خبر داد و اعلام کرد: همزمان با این نمایشگاه شاهد پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز خواهیم بود.

بر همین اساس به اطلاع مردم استان البرز به ویژه ساکنان شهرهای محمدشهر، ماهدشت، جعفرآباد، مشکین دشت، کمال آباد، احمدآباد،کیانمهر، مهرشهر، قزلحصار، اشتهارد و چهارباغ می‌رساند که این پروازها و صداهای مربوط به غرش پروازهای نظامی که شنیده می شود به دلیل برگزاری این رویداد ملی بوده و هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام از 16 تا 19 اسفندماه ساعت10 تا18 در فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار می‌شود که در ایام برگزاری این نمایشگاه، شاهد به پرواز درآمدن هواپیماهای نظامی و آموزشی خواهیم بود.

علاقمندان به بازدید از نمایشگاه هوایی پیام می توانند برای نام نویسی به سایت نمایشگاه به نشانی https://payamairshow.com مراجعه کنند./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.