مسمومیت ۱۸ دانش‌آموز دختر در ارومیه

حال دختران خوب است

یکی از کلاس‌های درس مدرسه دخترانه شاهد ارومیه امروز صبح شاهد آتش‌سوزی شد و ۱۸ دانش‌آموز مصدوم شدند که توسط کارکنان آتش‌نشانی و اورژانس نجات یافتند که حال عمومی آنان خوب است.

به گزارش شهروند آنلاین، صبح امروز خبری مبنی بر آتش‌سوزی یکی از مدارس ارومیه در فضای مجازی پیچید و خبر آمد که این اتفاق در مدرسه‌ای بنام شاهد در منطقه آبیاری ارومیه رخ داده است.

از قضا این مدرسه جنب ایستگاه آتش‌نشانی است و این خبر خوبی بود که حداقل آتش‌نشانان در سریع‌ترین زمان بر سر آتش می‌رسند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این آتش‌سوزی ساعت هشت صبح به آتش‌نشانی اعلام شد و ماموران ما در کمترین زمان به دلیل نزدیک بودن این حادثه خود را بر بالین دانش‌آموزان رساندند.

حسین سرباز رشید افزود: ماموران حاضر در ایستگاه شماره ۴ ارومیه با اعزام به محل آتش‌سوزی، آتش محیط را خاموش کرده و دانش‌آموزان را تحویل اورژانس دادند و خوشبختانه سوختگی در این دانش‌آموزان نبود.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان غربی نیز گفت: این آتش‌سوزی در کل مدرسه نبود بلکه یکی از کلاس‌های درس دچار این آتش‌سوزی شده و با عکس‌العمل سریع دانش‌آموزان و معلمین، مدیریت شده بود.

فرزین رضازاده افزود: از این مدرسه دخترانه دبیرستانی در ارومیه هیچ سوختگی میان دانش‌آموزان ثبت نشد ولی مسمومیت ۱۸ نفر از آنان موجب شد تا آنها را تحت نظر داشته باشیم.

او بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و ۲ دستگاه امبولانس سبک به محل اعزام شده بود و مصدومین ناشی از اثر دود آتش‌سوزی به بیمارستان منتقل شدند.

۱۸ دانش‌آموز در حال حاضر در بیمارستان آیت‌الله طالقانی ارومیه تحت نظر بوده و حال عمومی مسمومان مساعد است.

این دومین حادثه دانش‌آموزی در هفته جاری است که اتفاق اول نیز تصادف سرویس مدرسه در ارومیه بود که حال همه آنان مساعد است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.