دوری یک ماهه پدری و دی‌یونگ از ترکیب بارسلونا

دو هافبک بارسلونا به دلیل مصدومیت، دست کم یک ماه از میادین دور خواهند بود.

به گزارش شهروندآنلاین، بارسلونا در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لالیگا در خانه بیلبائو متوقف شد. در نیمه نخست این بازی پدری و دی‌یونگ با مصدومیت‌های نسبتا شدیدی مواجه شدند و با چشمانی اشک‌بار زمین بازی را ترک کردند.

به گزارش اتلتیک، انتظار می‌رود این دو بازیکن در بازی‌های بعدی بارسلونا غایب باشند و این ضربه بزرگی به بارسلونا در ادامه فصل است.

باشگاه بارسلونا امروز، دوشنبه تایید کرد که دی یونگ از رگ به رگ شدن مچ پای راستش رنج می‌برد و پدری نیز از ناحیه ماهیچه چهارسر ران آسیب دیده است. منابع معتبر در باشگاه معتقدند دی یونگ، ملی پوش هلندی حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود و پدری نیز این شرایط را دارد و دست کم یک ماه از میادین دور است.

بارسلونا جمعه شب در خانه مقابل مایورکا در لالیگا قرار می‌گیرد و چهار روز بعد در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ناپولی خواهد بود. بازی رفت در ناپل  با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بارسلونا با یک امتیاز کمتر از ژیرونا و هشت امتیاز کمتر از رئال مادرید صدرنشین لیگ دارد و در رده سوم جدول لالیگاست.

پیش از این مشخص شده بود که گاوی به دلیل پارگی رباط صلیبی ماه‌ها از میادین دور است و اکنون پدری نیز در بازی‌های آتی غایب خواهد بود. پدری ۲۱ ساله در فصول اخیر مشکلات عضلانی زیادی داشته که باعث شده حضور پررنگی در ترکیب تیمش نداشته باشد./ ایسنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.