داوران دربی مشخص شدند

افشاریان:فیفا هیچ اجباری برای استفاده از داور خانم نکرده است

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تأکید کرد، تیم داوری دربی پیش روی تهران نهایی شده است، اما از اعلام نام داوران این بازی خودداری کرد.

به گزارش شهروند آنلاین، خداداد افشاریان امروز (سه‌شنبه) درباره آخرین وضعیت انتخاب داوران دربی یکصدوسوم تهران گفت: بدون شک دربی با سیستم کمک داور ویدویی VAR برگزار می‌شود و اینجا هم اعلام می‌کنیم یکی از داوران اتاق VAR خانم مهسا قربانی خواهد بود. با توجه به حساسیت بازی در هفته آینده، از اعلام تیم داوری صرف‌نظر می‌کنیم، اما در عین حال باید بگویم تیم داوری نهایی شده است.

او در مورد اینکه آیا فیفا برای انتخاب داور خانم دستوری داده بود یا نه، تصریح کرد: فیفا اجباری نکرده بود و چون خانم قربانی لایسنس VAR را داشت، برای این دیدار انتخاب شد. ایشان بانوی بزرگی در داوری است و چون در اتاق VAR می‌نشیند، رفتارها و صحنه‌ها را تحلیل خواهد کرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به درخواست تیم‌های برای استفاده از VAR در سایر بازی‌ها خاطر نشان کرد: پس از دربی، با توجه به حساسیت‌ بازی‌ها با VAR جلو خواهیم رفت. هر جایی گیر کردیم و دیدیم بازی‌ها حساس است بازی را با سیستم VAR برگزار خواهیم کرد.

افشاریان درباره اینکه آیا داوری که برای دربی انتخاب شده است، لایسنس VAR را اخیراً از تاجیکستان گرفته است، اظهار داشت: هیچ داوری مشخص نیست! آن داوری که در دربی قضاوت می‌کند، لایسنس دارد. تا فردا از من بپرسید هیچ چیزی در مورد نام داور نمی‌گویم!/تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.