قطعی تدریجی آب در آستارا

رئیس اداره آب و فاضلاب آستارا گفت: قطعی تدریجی آب در شهرستان آستارا به دلیل شکستگی لوله اصلی است.

به گزارش شهروند آنلاین،امین شهری سا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:‌ به دلیل شکستگی خط لوله اصلی شهرستان آستارا در محدوده پل درحال احداث راه آهن، افت فشار و قطعی آب به خصوص در مناطق جنوبی شهر (شهرک عباس آباد و غلام محله، منطقه ۶۲ واحدی تا شهرک مهدی) اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

او ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی همشهریان، از آنان خواست ضمن ذخیره‌سازی آب برای مصارف ضروری تا رفع مشکل در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بندر مرزی آستارا ادامه داد: هم‌اکنون نیروهای اداره آب و فاضلاب شهرستان آستارا با همه توان در حال مهار شکستگی هستند تا مشکلی برای مردم بوجود نیاید.

شهری سا بیان کرد: در راستای تعمیر و بهسازی پل در احداث راه آهن متاسفانه بیل مکانیکی با لوله اصلی برخورد داشت که باعث شکستگی در این ناحیه شده است و امیدواریم به سرعت این مشکل رفع شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.