بازدید رئیس کمیته اضطراری تاجیکستان از نساجی هلال ایران

رئیس کمیته حالت‌های فوق‌العاده و دفاع شهروندی کشور تاجیکستان و هیات همراه در سفر به تهران از بخش‌های مختلف نساجی هلال و جمعیت هلال احمر کشور بازدید کردند.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ رستم نظر زاده، رئیس کمیته حالت‌های فوق‌العاده و دفاع شهروندی کشور تاجیکستان و هیئت همراه که به ایران سفر کردند با حضور در شرکت صنایع نساجی هلال ایران به همراه اعضای هیات ‌مدیره و جمعی از مدیران شرکت از خطوط تولید و نمایشگاه محصولات بازدید و در نشستی در خصوص راهکارهای همکاری دوجانبه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

در ابتدای این بازدید، دکتر حسین وزیری رئیس هیات ‌مدیره شرکت نساجی هلال ایران ضمن بیان تاریخچه و قدمت بالای این شرکت، به تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه جهت تولید اقلام امدادی مطابق با شرایط اقلیمی و جغرافیایی گوناگون پرداخت و از آمادگی این شرکت جهت تبادل و همکاری با کشور تاجیکستان گفت.

در ادامه رستم نظرزاده ضمن تمجید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت نساجی هلال ایران، فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر ایران را بی‌نظیر و‌ ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد با افزایش تعاملات دوطرفه، شاهد همکاری‌های دوجانبه و تامین اقلام از سوی نساجی هلال ایران باشیم./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.